Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان، وزیر کشور از طریق فرودگاه جیرفت و با بالگرد، وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب استان کرمان را از جمله محورهای مواصلاتی، جازموریان، جاده‌ها و پل‌های روستاهای تحت تاثیر سیلاب مورد بررسی قرار خواهد داد.  
براساس این گزارش، با توجه به آبگرفتگی معابر و منازل، سفر وزیر کشور به رودبارجنوب در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
پس از این بازدیدها، نشست جمع‌بندی در محل فرمانداری رودبارجنوب به ریاست وزیر کشور و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار می شود.

این گزارش می افزاید که قرار است پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در نشست جمع‌بندی این بازدیدها حضور یابد. 

به گزارش ایرنا دکتر محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور نیز روز گذشته با همراهی وزیر جهاد کشاورزی و استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده منوجان، قلعه گنج و رودبارجنوب بازدید کرد و از نزدیک در جریان آسیب ها و خسارات وارد شده به این مناطق قرار گرفت.
وی همچنین در برخی مناطق سیل زده در جمع مردم جنوب کرمان حضور یافت، به گفت و گو با آنان پرداخت و دستورات لازم برای جبران خسارات وارده به مردم و تأسیسات شهری و روستایی را صادر کرد و از استاندار کرمان خواست تمامی ظرفیت های استان را برای کمک به مردم بسیج کند. 
وی قبل از ترک جیرفت در گفت و گو با خبرنگاران از مساعدت دولت برای مناطق سیل زده در جبران خسارات مردم خبر داد. 
استاندار کرمان نیز از بعدازظهر ۱۳ دی ماه همزمان با جاری شدن سیلاب در مناطق سیل زده جنوب استان حضور میدانی دارد.

برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور کرمان امداد رسانی سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی وزارت کشور کرمان احمد وحیدی وزارت کشور کرمان امداد رسانی سیل مناطق سیل زده وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟
  • از ساماندهی بازار آهن شادآباد تا تسریع پیگیری طرح شن‌چاله‌ها
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • علی‌آبادی: از کشورهایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • ادامه رگبار باران در جنوب شرق کشور