Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌های ۸ سال گذشته واقعا فلج کننده بود. 

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: تحریم‌ها و سوءاستفاده برخی از داخل نه بر انقلاب اسلامی خطری وارد نکرد بلکه به اهمیت انقلاب اسلامی افزود و ملت هم با انتخاب راه درست خود نشان می‌دهد که همواره در پشت سر نظام و انقلاب اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان فارس که در تالار ولایت آستان قدس احمدی و محمدی شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: تحریم‌های ۸ سال گذشته واقعا فلج کننده بود. تحریم‌ها و سو ‍‌ء استفاده برخی از داخل نه بر انقلاب اسلامی خطری وارد نکرد بلکه به اهمیت انقلاب اسلامی افزود و ملت هم با انتخاب راه درست خود نشان می‌دهد که همواره در پشت سر نظام و انقلاب اسلامی هستند.

حداد عادل به نیت سوء دشمن نسبت به فلج کردن جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: باید شکر کنیم و اخلاص داشته باشیم و برای انقلاب کار کنیم و توقعی هم نداشته باشیم و سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ببینم ما برای انقلاب چه کرده‌ایم باید سر لوحه کار ما قرار گیرد.

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امید به اصلاح و حل مشکلات پیدا شده، ولی در عین حال نگرانی هم وجود دارد، اذعان کرد: سه رئیس قوه داریم که در اخلاص آن‌ها به رهبری انقلاب شک نداریم، زیرا میدانیم که مایل نیستند کاری که مخالف انقلاب است انجام دهند.

وی ضمن امیدواری نسبت به اصلاح امور کشور گفت: الحمدالله قوه مجریه به دست کسی افتاده که خدوم، سالم، بی حاشیه است و می‌خواهد برای حل مشکلات مردم و انقلاب کار کند.

حداد عادل به مسئله کرونا اشاره کرد و گفت: متاسفانه مردم برای تزریق واکسن صف‌های طویل تشکیل می‌دادند، اما بعد از روی کار آمدن دولت انقلابی با حضور در صحنه تعداد واکسن‌ها را زیاد شد که الحمدالله امروز واکسن به دنبال مردم می‌دود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران به کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا اشاره کرد و ابراز داشت: امروز متاسفانه ۴ هم وطن جان خود را از دست دادند که با مقایسه با آمار و تحرک دولت قبل میبینیم که تلاش در این دولت مضاعف است.

وی مذاکرات وین، مشکلات داخلی ایران، حذف ریشه فساد، حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را مورد توجه قرار داد و گفت: این‌ها برخی مشکلاتی است که دولت به آن‌ها توجه دارد و بعد از روی کار آمدند، بلافاصله سفر‌های استانی خود را شروع کرده و در گفتگوی چهره به چهره با مردم جهت رفع مشکلات قدم برداشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: غلامعلی حداد عادل تحریم شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است

رئیس‌جمهور گفت: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

به گزارش ایسنا؛ سیدابراهیم رئیسی شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مراسم افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با بیان این‌که «این نمایشگاه فضای رقابتی و یک کنش جمعی ایجاد می‌کند تا برای رفاه اجتماعی از مسیر توسعه تجارت، صادرات و گسترش تعاملات اقتصادی عمل شود»، اظهار کرد: این نمایشگاه موجب ارتقای اقتصادی در کشور، منطقه و برای همه جهان است. این نمایشگاه نشان‌دهنده آن است که جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است و هرگز تحریم‌ها در این کشور به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نخواهد رسید.

وی تاکید کرد: این نمایشگاه نشان‌دهنده این است طرح‌های شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴) در روزهای ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه به‌طور ویژه بر ۶ حوزه شامل «صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات»، «صنعت»، «فرش دستباف، صنایع دستی و گردشگری»، «دارو و تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی»، «صنعت ساختمان و خدمات فنی - مهندسی» و «گروه پتروشیمی» متمرکز است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: تحریم در ایران هرگز به نتیجه نرسید و پس از این هم نمی‌رسد
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است