Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان گفت: ما همه مدیون شهدا هستیم و در ابن راستا با تمام توان برای خدمت به مردم کردستان تلاش می کنیم و اجازه ایجاد فضای چندگانه سیاسی و سواستفاده به هیچ گروه و حزبی را نمی دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم تشییع پیکر دو شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در سنندج اظهار کرد: امروز مانند بسیاری از روزهایی که مردم کردستان تجربه کرده اند شاهد معطر شدن فضای سنندج به عطر ناب شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت بزرگترین سعادتی است که خداوند متعال برای بهترین بندگان خود در نظر گرفته است چون این بزرگواران جان خود را که ارزشمندترین سرمایه هر انسانی است را در راه خدا انفاق کردند.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: امروز به خانواده شهید احمدی تسلیت نمی گوییم بلکه تبریک می گوییم چون شهر ما معطر شده است به عطر نام شهید احمدی و شهید گمنام دیگری که برای همه مایه فخر و مباهات است.

زارعی کوشا افزود: احیا اصلی شهدا هستند که در نزد خداوند متعال روزی دارند و در شادی و سرور هستند که از فضل خداوند متعال بهره مند هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • هویت ۲ شهید البرزی شناسایی شد
  • هویت دو شهید البرزی شناسایی شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند