Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پیکر ۵ تن از شهدای گمنام دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور تفخص شده بودند پیش از ظهر امروز بر دستان مردان و زنان قزوینی تشییع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) پیکر پاک 5 تن از شهدای گمنام دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور تفخص شده بودند پیش از ظهر امروز بر دستان مردان و زنان قزوینی تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این مراسم که با حضور امام جمعه قزوین و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در شهر قزوین برگزار شد، پیکر مطهر 2 تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس با حضور جمعیت زیادی از مردم مؤمن و شهیدپرور در مسیر خیابان شهدا(سپه) تشییع و بعد از انتقال به خیابان سلامگاه از آنجا به سمت گلزار شهدای قزوین در جوار آستان مقدس امامزاده حسین(ع) تشییع شد.

در این مراسم آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر پیکر این 2 شهید گلگون‌کفن نماز خواند و بعد از برگزاری این آیین تشییع پیکر 2 شهید گمنام قزوین برای اجرای مراسم تدفین و خاک‌سپاری به قرارگاه لشگر 16 زرهی ارتش در قزوین منتقل شد.

جزئیات میزبانی پایتخت از شهدای دفاع مقدسمراسم وداع با پیکر شهدای گمنام دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی برگزار شدحضور نمایندگانی از کشورهای جبهه مقاومت در گلزار شهدای کرمان+ تصاوی

به گزارش تسنیم همزمان با برپایی مراسم تشییع این 2 شهید گمنام پیر پاک 2 شهید تازه تفحص‌شده به نام باب‌الله داوودی و صفرعلی فیض بیگدلی هم به ترتیب در شهرهای اقبالیه(سلطان‌آباد) قزوین و سگزآباد بویین‌زهرا تشییع و به خاک سپرده شدند. همچنین پیکر یکی دیگر از شهدای گمنام هم در روستای ولی‌آباد از توابع شهرستان بویین‌زهرا تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس استانداری قزوین شهدای گمنام شهید شهدای دفاع مقدس استانداری قزوین شهدای گمنام شهید شهدای گمنام تن از شهدای دفاع مقدس تشییع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۸۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان