Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای رفع مشکلات بورسیه‌های ایثارگر بلاتکلیف دارای حکم بورس، جلسه‌ای به صورت مجازی برگزار می‌کند.

بنا به تصمیم اتخاذ شده در هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی، مقرر شد برای رفع مشکلات دانش آموختگانی که مدرک دکتری را اخذ کرده و مشمول بند ز ماده ۴۴ و بند پ ماده ۹۰ برنامه ششم توسعه هستند، جلسه‌ای به صورت مجازی در روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از همه افرادی که مشمول شرایط فوق هستند دعوت به عمل می‌آید مدارک خود شامل (نام، نام خانوادگی، کدملی، تلفن همراه، تصویر مدرک دکتری، تصویر حکم بورس و تصویر کارت ایثارگری) را حداکثر تا پایان وقت اداری 20 دی ماه ۱۴۰۰ به آدرس پست الکترونیکی jazb@sccr.ir ارسال کنند تا لینک حضور در جلسه از طریق پیامک برای آنها ارسال شود.

کد خبر 5393536 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشجویان بورسیه دانشجویان شاهد و ایثارگر دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری امتحانات پایان ترم حکم انتصاب دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران قاسم سلیمانی دانشجویان شهید سلیمانی سازمان امور دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • ضرورت افزایش ظرفیت پزشکی در سال ۱۴۰۳
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است