Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، کاروان عشق شهدا امروز در سالروز شهادت بی‌بی دو عالم فاطمه زهرا(س) از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر در حالی به سمت میعادگاه و سرای ابدی بدرقه شد که در تمام لحظات با مردم بودن دلدادگی با شهدا بود؛ دلدادگی که سراسر عشق و علاقه و گریه برای فرزندانی بود که گمنام آمدند و خوشنام‌مان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بهشهر از ساعت‌های اولیه صبح حال و هوای دیگری را تجربه کرد و همنان روزهای دفاع مقدس که هر روز شهیدی را از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر در حالی به سمت میعادگاه و سرای ابدی‌شان بدرقه می‌کردند؛ امروز هم دو دسته گل گمنام خوشنام بر دستان مردم با غیرت بهشهر تشییع شدند تا بار دیگر نشان دهند که هیچ‌گاه ارزش‌ها از زندگی ما رنگ نمی‌بازد.

امروز هر کجا را نگاه می‌کردی عشق به شهدا از فرزندان و دانش‌آموزانی که برای شهدا و سردار سلیمانی سرود خواندند و بسیج رسانه‌ بهشهر که موکب پذیرایی از بدرقه‌کنندگان را برپا کرد تا خواهران و مادرانی که مجمع بر سر برای بدرقه فرزندان و برادران خود به صف شدند؛ همه و همه دلدادگی و عشق بود.

مردم ما بار دیگر نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با تشییع شهدا از بیمارستان امام خمینی(ره) بهشهر در حالی به سمت مصلای بهشهر و اقامه نماز توسط حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری امام جمعه بهشهر، شهدا را تا میعادگاه و سرای ابدی‌شان بدرقه کردند.

 

مردم ولایتمدار و شهیدپرور بهشهر امروز دو شهید ۲۷ و ۴۰ساله از عملیات‌ بدر و شرق دجله را تشییع و در بندر امیرآباد و روستای برما به خاک می‌سپارند.

 

این روزها مازندران میزبان ۶ آلاله زهرایی است تا بار دیگر واسطه خیر برای همه من و ما شوند و همچنان که ما به حضور این قهرمانان و چهلوانان سرزمین‌مان می‌بالیم؛ این افتخارآفرینان هم نیم نگاهی به ما کرده و دست‌گیر ما در قیامت باشند.

انتهای پیام/ ۸۶۰۰۲/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تشییع شهدای گمنام بهشهر مازندران شهادت فاطمه زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب عبدی پور ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه، ساعت ۹ صبح ایت اجلاسیه با حضور گسترده مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت برگزار می شود.

وی بیان داشت: مردم ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام، در این آیین با آرمان‌های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان می کنند.

عبدی پور تصریح کرد: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند.

وی افزود: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است چرا که شهدا در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کرده و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

عبدی ور تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، نهادها، ادارات، سازمانها، فرهنگیان، اصناف و بازاریان و مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت در این اجلاسیه شرکت کنند.

کد خبر 6093386

دیگر خبرها

  • پایان انتظار ۴۲ساله خانواده شهید در اصفهان
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • کدام مرجع تقلید بر پیکر عروس امام ( ره) اقامه نماز کرد؟ +عکس
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران