Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه (س) با قرائت خطبه فدکیه و تشییع پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس در حرم شاهچراغ (ع) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهدای دوران دفاع مقدس امروز همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) در حرم مطهر شاهچراغ (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس این روزها استان فارس میزبان 9 شهید از شهدای دوران دفاع مقدس است که 4 شهید شناسایی شده و مابقی شهدای گمنام هستند.

پیکر مطهر شهید فیض‌اله کنعانی حقیقی پس از تشییع در حرم در دارالرحمه شیراز، شهید معین‌الدین کهن فتح‌آبادی در شهر خفر، شهید علی اصغر شهبازی و شهید حبیب‌اله حقیقی در شهرستان قیروزکارزین به خاک سپرده شدند.

5 شهید گمنام نیز در 5 نقطه پارک علم و فناوری شیراز، پادگان امام علی (ع) سپاه، پادگان شهید اثری‌نژاد سپاه، پادگان هوا و فضای سپاه و پادگان 07 ارتش به خاک سپرده شدند.

همچنین در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) آستان مقدس احمدی و محمدی ویژه‌ برنامه‌هایی تدارک دیده که از روز 14 دی‌ماه آغاز شده و تا 18 دی‌ماه ادامه دارد. 

در این ویژه برنامه قرائت خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌آبادی صبح امروز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار شد.

مشهد الرضا در غم بانوی دوعالم سیاه پوش است/ تشییع شهدای گمنام با حضور پر شور عزاداران فاطمیپیام رهبر انقلاب به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س)فعالیت کمپین «سانسور حاج قاسم را متوقف کنید» در مراسم تشییع شهدا از دانشگاه تهران

در ادامه برنامه‌ها با سخنرانی آیت‌الله صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجج اسلام شیخ علیرضا حدائق، آقاجان پور، حسین‌آبادی و آقایی برگزار می‌شود که مداحی مداحان اهل بیت(ع) نیز در این برنامه‌ها تدارک دیده شده است.

کاظم محمدی، خلیل نگهبان، سید مصطفی موسوی‌نژاد و سید محسن رسولی در این ویژه برنامه به مرثیه‌خوانی می‌پردازند. 

این برنامه‌ها همزمان با نماز مغرب و عشا در شبستان حرم مطهر شاهچراغ (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهدای دوران دفاع مقدس شهادت حضرت حضرت زهرا برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • تشییع و خاکسپاری شهید دفاع مقدس در گناوه برگزار می‌شود
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد