Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-حجت الاسلام احمدحسین فلاحی گفت: روند تغییر و تحولات دولت در استان همدان به کندی پیش می‌رود ودر این خصوص نمایندگان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیران ندارند و در صورت ناکارآمدی آن‌ها، مطالبه‌گری خواهیم کرد.

نمایندگان هیچ دخالتی در عزل و نصب مدیری ندارند و فقط در مواردی که از آن‌ها سوال کنند، مشورت می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحی گفت: من مسئولیت کارآمدی یا ناکارآمدی مدیری را برعهده نمی‌گیرم، چون نمایندگان، مطالبه‌گر هستند و اگر مدیران ناکارآمد باشند نمی‌توانم مطالبه‌گری کنم.

او در ادامه گفت: من هم خبر انتصابات را مثل بقیه می‌شنوم و من هیچ دخالتی در انتصابات نداشتم، اما اگر جایی ببینم خطاست، یادآوری می‌کنم.

عضو مجمع نمایندگان استان همدان گفت: شایعات فضای مجازی در رابطه با دخالت نمایندگان در انتصابات مدیران استان را تکذیب و تاکید می‌کنم که من آخرتم را برای دنیای هیچکس نمی‌فروشم.

به توصیه فلاح: مدیران باید کارآمدی و تعهد انقلابی‌گری داشته باشند و با داشتن این دو معیار، برای ما مهم نیست چه شخصی به عنوان مدیر، انتخاب می‌شود.

او گفت: در خصوص تغییر و تحولات استان در دولت جدید فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که انتظارات برآورده می‌شود یا خیر، البته دولت باید شتاب کند، سریع‌تر کار عملیاتی انجام دهد و مدیران جدید را منصوب کند که در این موارد، رضایت‌بخش عمل نکرده و مدیران سابق، متاسفانه هم چنان هستند.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی عزل و نصب مدیران هیچ دخالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟