Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشن فرمانده کل سپاه گفت: کسانی که دستور ترور حاج قاسم را دادند، قطعاً آرامش ندارند و انتقام از آن‌ها حتمی خواهد بود. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام دفاع‌پرس، دریادار علی فدوی در حاشیه مراسم تشییع ۱۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور مردم در مراسم امروز ، گفت: مردم همواره در میدان حضور داشته‌ند و این مردم هستند که معادلات را تغییر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند حمله به عین‌الاسد یک سیلی بود و انتقام همچنان ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تا زمانی که جنایتکاران زنده هستند، انتقام ادامه خواهد داشت، تأکید کرد: کسانی که دستور ترور حاج قاسم را دادند، قطعاً آرامش ندارند و انتقام از آن‌ها حتمی خواهد بود. بیشتر بخوانید: تشییع پیکر‌های مطهر ۲۵۰ شهید گمنام دفاع مقدس در تهران و سراسر کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار علی فدوی سپاه دفاع مقدس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار علی فدوی سپاه دفاع مقدس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم