Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-  بمناسبت ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا ( س ) و پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی محفل ادبی با حضور مسئولین شهرستان ، شاعران آئینی در سالن اجتماعات فرهنگسرای استاد شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری آریا- دفتر غرب تهران -به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شهریار ، درمورخه سیزدهم دی ماه با همکاری این اداره و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شهریار و انجمن ادبی مکتب شهریار با حضور مهندس طاهری فرماندار، غلامی بخشدار مرکزی، پاک مهر معاونت فرهنگی اجتماعی  شهرداری، کردی رئیس  بنیادشهید و امور ایثارگران، سرهنگ نادری رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران ، سرهنگ الهیاری فرمانده نیروی مقاومت، اعضای شورای اسلامی، صدری رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس، نیک خواه رئیس اداره ، خانواده معظم شهداء و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (عج) اقدام به برگزاری سوگواره شعری باعنوان  سردار فاطمی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر همین گزارش ، این مراسم از ساعت 10 با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز و در ادامه اسماعیل زاده مجری این مراسم ضمن عرض تسلیت ایام شهادت دخت نبی اکرم (س) و خوش آمد به حضار به بیان مرثیه ای در سوگ حضرت زهرا(س) پرداخت .

درادامه شاعران : خان محمدی،  تفرشی، پازوکی ،صداقت نژاد رمضانخانی و خانمها مومنی جو و حسنوند اشعار آئینی خود را قرائت نمودند.

مهندس طاهری فرماندار ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و تشکر از مسئولین برگزار کننده این سوگواره در سخنانی به تشریح ابعاد شخصیت منحصر بفرد و ویژگیهای  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب اسلامی می باشد پرداخت و ایشان را الگوی مناسبی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تزکیه نفس و رشد به سوی تعالی برشمرد.

تجلیل از خانواده های معظم شهداء بنامهای علیرضا جعفری و احمد شمسی پور  با حضور  مسئولین  حاضر ازدیگر برنامه های سوگواره سردار فاطمی بود.

اجرای نقالی توسط استاد قوام الدین قاسمی مسئول انجمن هنرهای آئینی و پخش نماهنگ طلوع زیبا توسط انجمن بسیج هنرمندان از بخشهای دیگر این آئین بود.

در بخش پایانی سوگواره باحضور مسئولین با  اهدای لوح سپاس و هدایا از شاعران مدعو و  هنروران هنرهای نمایش آئینی تجلیل بعمل آمد. 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهید سلیمانی عصرشعر شهرستان شهریار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم کلنگ زنی اولین پارک بانوان شهریار بعد از ظهر شنبه با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهریار، علی ملکی شهردار شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از معاونان شهرداری در شهرک امیریه برگزار شد.

فرماندار شهریار در این مراسم به اهمیت و نیاز شهر پارک بانوان پرداخت و گفت: جامعه اسلامی توجه ویژه ای به نقش بانوان در حوزه‌های مختلف همسرداری، فرزندآوری و فعالیت در اجتماع دارد لذا در این راستا فراهم سازی ایجاد روحیه نشاط و ارتقا سرانه ورزشی این قشر تأثیرگذار نیز امری حیاتی است.

علیرضا فاتحی نژاد ادامه داد: حضور زنان در تمامی حوزه‌های مختلف جامعه چشمگیر و انکارناپذیر است، زمانی که انتظار حفظ حریم و استمرار حضور مؤثر زنان جامعه را داریم باید بستر لازم برای ارتقای روحیه شور و نشاط در جامعه ایجاد گردد و توسعه اماکن مخصوص بانوان یکی از این بسترهاست که نیازمند توجه ویژه مسئولین و شهرداری‌ها و شوراها است.

وی افزود: کلنگ زنی پارک ویژه بانوان نیز ضرورتی بود که به همت شهرداری شهریار و با پشتیبانی اعضای محترم شورای شهریار انجام یافته و امیدواریم در مهلت مقرر شاهد افتتاح این پارک باشیم.

فرماندار شهریار ضمن تبریک پیشاپیش روز ملی شوراها به اعضای شوراهای اسلامی شهرستان اضافه کرد: شوراها به معنای واقعی تجلی مشارکت مردم هستند چرا که با انتخاب خود مردم برای محقق نمودن مطالبات مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار شهریار در ادامه با تبریک روز کار و کارگر و هفته بزرگداشت معلم خاطرنشان کرد: کارگران نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در پویایی جامعه دارند و مطمئناً در شهرستان شهریار نیز برنامه‌هایی جهت گرامیداشت کارگران و فرهنگیان و معلمان عزیز خواهیم داشت.

شایان ذکر است پارک بانوان امیریه در زمینی به مساحت ۱۹ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان در داخل پارک امیریه شهریار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهریار کلنگ زنی صورت گرفت و طبق اعلام شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 6090424

دیگر خبرها

  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت