Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون روز گذشته در گفتگویی که با دنبال کنندگانش در اینستاگرام داشت، خبر توافقش با باشگاه‌های دیگر را تکذیب کرد. آزمون نامی از تیم المپیک لیون فرانسه نبرد اما بر همه مشخص است که طی چند هفته اخیر و با اعلام رسانه‌ها و خبرنگاران معتبری از ایتالیا و فرانسه، بارها خبر توافق آزمون با لیون منتشر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکذیب مستقیم آزمون نگرانی‌هایی را برای بعضی از هواداران لیون که منتظر تقویت تیمشان در نقل و انتقالات زمستانی هستند، ایجاد کرد.

در واکنش به همین نگرانی‌ها، «هوگو گیلمه» خبرنگار فرانسوی که پیش از این خبر از توافق لیون با آزمون داده بود این ادعای آزمون را تکذیب و تاکید کرد که توافق مهاجم ایران با باشگاه فرانسوی صورت گرفته است.

هوگو در این خصوص در توییتر توضیحاتی داد و جزئیاتی از این توافق را فاش کرد: «مدتی است که آزمون با المپیک لیون بر سر قرارداد به توافق رسیده است و تماس تصویری را با مدیران لیون انجام داد. همه چیز خیلی خوب پیش رفت.»

وی همچنین تاکید کرد: از یک چیز مطمئن هستم و آن تماس تصویری و آنچه که آنجا گفته شده است؛ به طوری که آزمون و مدیر برنامه اش توافق قطعی را به لیون دادند. واقعیت دیگر این است که لیون پیشنهادی را برای زنیت ارائه کرد و زنیت آن را نپذیرفت. اگر آنها چیزی را دست کار کرده باشند، از آن بی اطلاع هستیم.

این خبرنگار سرشناس فرانسوی همچنین در پاسخ به سئوال یکی از کاربران که نظرش را در مورد سطح بازیکن پرسیده بود، گفت: فکر می‌کنم آزمون نسبت به هر بازیکنی که لیون مدنظر دارد برتر است. این یک مزیت خواهد بود بخصوص پس از خرید ۳ یا ۵ میلیونی که حداقل ۲۵ میلیون دلار به دارایی تبدیل می‌شود.

کد خبر 5393693 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار آزمون المپیک لیون تیم فوتبال لیون تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تکواندو کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتسال فدراسیون تکواندو ایران اللهیار صیادمنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۵۹۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، تیم فوتبال رم با انجام ۳۴ بازی و ۵۹ امتیاز در رده پنجم جدول سری آ قرار دارد و شاگردان «دنیله دروسی» امیدوارند تا در پایان فصل در جمع ۴ تیم بالای جدولی حضور داشته باشند.

در ترکیب فعلی تیم رم، «دیگو یورنته»، «روملو لوکاکو»، «راسموس کریستنسن»، «دین هویسن»، سردار آزمون و «آنجلینو» به طور قرضی از باشگاه های دیگر حضور دارند و اکثر این نفرات در فصل جاری تاثیر زیادی در کسب نتایج رم داشته اند و دروسی خواهان ماندن آنها در تیم خود است.

سایت ایتالیایی «oggisportnotizie» در این رابطه نوشت: بازیکنان زیادی در رم حضور دارند که قراردادشان رو به پایان است و باشگاه رم قصد دارد هزینه های خود را در فصل آینده کاهاش دهد.

این سایت در ارتباط با سردار آزمون مهاجم ایرانی رم می نویسد؛ بازیکن ایرانی نشان داده که ویژگی های مفیدی برای تیم دروسی دارد اما عدم تداوم او باعث شده تا تردید هایی در بین مدیران باشگاه رم به وجود آید.

سایت «oggisportnotizie» در پایان مطلب خود آورده است؛ رم باید هر بازیکن را مطابق با پتانسیل و عملکردش حفظ کند و با توجه به شرایط اقتصادی که دارد، مدیران باشگاه باید دقت های لازم را داشته باشند.

کد خبر 848767 برچسب‌ها ویژه ورزشی سردار آزمون

دیگر خبرها

  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • درگیری شدید بین تظاهرکنندگان و پلیس در فرانسه+ فیلم
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • وزیر خارجه فرانسه به قاهره می‌رود 
  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد