Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان با اشاره به حضور دکتر عبدالملکی در هیئت دولت گفت: وجود یکی از فرزندان نخبه این شهرستان در هیئت دولت یک فرصت مناسب برای استان کردستان است و ایشان بارها تاکید کرده اند که از هیچ تلاشی برای توسعه استان فروگذار نخواهند کرد و این در حالی است که خود رییس جمهور نیز نگاه ویژه ای به استان کردستان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان امروز و در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر سریش آباد اظهار داشت: ما امروز در موقعیتی قرار گرفتیم که در بخش مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی هستیم و آوازه انقلاب اسلامی در تمام جهان طنین انداز شده است.

وی ادامه داد: نکته ای که همواره دغدغه مسئولان انقلاب بوده و مقام معظم رهبری روی آن تاکید داشتند این است که ما در اداره مملکت و در تامین رفاه مردم و در یک کلمه در اثبات کارآمدی نظام اسلامی در اداره جامعه راه بلندی را در پیش داریم.

استاندار کردستان با اشاره به لزوم خدمت به مردم خاطر نشان کرد: نسبتی که بین پرچم داری ما در جهان و افتخارات بزرگمان در منطقه که با درایت رهبر انقلاب و مجاهدت فرزندانی چون حاج قاسم سلیمانی بدست آوردیم و مشکلاتی که در جامعه داریم یک نسبت نامناسبی دارد که ما باید این کارآمدی را نشان دهیم و برای رسیدن به این هدف باید به مشعل هایی که در طول این ۴ دهه داشته ایم و در وجود شهدا و فرزندان نام آور این دیار متجلی شده توجه کنیم و از آن الگوگیری نماییم.

به گفته زارعی کوشا ما امروز باید از شعار فاصله بگیریم و با تقویت اعتقادات قدم برداریم.

وی ادامه داد: ۴۰ سال پیش جوانان این مرز و بوم پیام های اسلام را شنیدند و رفتند در برابر دشمن ایستادند و امروز ما می توانیم صدها مصداق بیاوریم که قدم در راه خدا بن بست ها را از بین می برد.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد شهدا افزود: اولین پیام یادبود شهدا این است که این مسیر را بشناسیم آنگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تاکید شده است که با نگاه به گذشته از شهدا باید الگوگیری کنیم.

وی با بیان اینکه امروز شهدای ما حجت های بزرگ خداوند برای مسئولین هستند ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همیشه به دور از تظاهر و خودنمایی بودند و ما تا سال های اخیر که مقابله سپاه اسلام با داعش را دیدیم چندان شناختی از ایشان نداشتیم و ما باید چنین افرادی را الگوی خود قرار دهیم و وعده های صادق آنان را بشنویم و از آن تبعیت کنیم آنگونه که ایشان گفته بودند در کمتر از ۳ ماه پایان داعش را اعلام می کنیم و همانگونه هم شد.

وی با اشاره به بازی های سیاسی برخی از مسئولین گفت: متاسفانه برخی مسئولین کلمات مقدسی چون تدبیر و عدالت، اصولگرایی و اصلاح طلبی را با بازی های سیاسی و در چهارچوب نگاه تنگ بینانه جریان های سیاسی از معنای واقعی خود دور کردند.

وی با اشاره به سخنان امام راحل در خصوص مشکلات سال ۶۰ گفت: این انقلاب باقی خواهد ماند تا ان شاءالله به انقلاب امام زمان (عج) وصل شود اما در این میان امتحان های الهی برقرار است.

زارعی کوشا ادامه داد: ما امروز در نقطه شروع مجدد و در نقطه عزیمت هستیم و در دولت ایران اسلامی فرزندی پرورش یافته از مکتب اهل بیت حضور پیدا کرده و مجاهدانه و شب و روز در تلاش است تا خدمتی ماندگار به مردم داشته باشد و ما باید از فرصت وجود یک دولت انقلابی و عمل گرا در استان کردستان استفاده کنیم.

وی افزود: دولت سیزدهم دولتی است که با افتخار در پی تحقق فرامین رهبر انقلاب است و اگر ما در کردستان از این فرصت استفاده نکنیم فرصت را از دست خواهیم داد و در این راستا ما به دنبال کار و تلاش شبانه روزی هستیم و ایمان داریم که با تلاش و کوشش و با برنامه ریزی و تدبیر درست و با حضور در بین مردم و کمک گرفتن از مردم خواهیم توانست که قدم های بزرگی برداریم.

استاندار کردستان تصریح کرد: باید از عقل جمعی مردم بهره گرفت و ما طرح ها و برنامه هایی داریم که حتما از نگاه مجرب معتمدین و جوانان فرهیخته بهره گیری کنیم و در این مسیر از نیروهای توانمند استان در هر کجا که باشند بهره خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: برخی رسانه ها به دنبال ایجاد اختلاف در سطح استان هستند اما توجهی به این موارد نمی شود و ما آمده ایم تا به دنبال حل مشکلات مردم باشیم.

وی با اشاره به مشکلات مردم شهر سریش آباد گفت: این شهر حق بزرگی بر گردن استان و نظام دارد و ما برنامه هایی برای این شهر گرامی داریم.

زارعی کوشا تصریح کرد: باید روح جدیدی در کالبد مدیریتی استان دمیده شود که در این رابطه شایسته گزینی را فدای سرعت در انتصاب نخواهیم کرد و ما تغییر را به شرط احسن بودن آن انجام می دهیم تا بتوانیم به سمت آینده پیش روی کنیم.

وی با اشاره به حضور دکتر عبدالملکی در هیئت دولت گفت: وجود یکی از فرزندان نخبه این شهرستان در هیئت دولت یک فرصت مناسب برای استان کردستان است و ایشان بارها تاکید  کرده اند که از هیچ تلاشی برای توسعه استان فروگذار نخواهند کرد و این در حالی است که خود رییس جمهور نیز نگاه ویژه ای به استان کردستان دارند.

وی در پایان با تاکید مجدد بر توسعه شهر سریش آباد افزود: برای بخش سریش آباد برنامه ریزی مفصلی خواهیم داشت و سعی داریم با همه توان خود برای تعالی این مجموعه پرافتخار و شهید پرور تلاش کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار کردستان استان کردستان هیئت دولت زارعی کوشا سریش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی پیش از ظهر شنبه در جلسه با شورای معاونین، رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های تابعه قضائی استان اظهار کرد: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و درخواست‌های حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم افزود: مسؤولان قضائی استان باید در جهت تحقق شعار سال ضمن شناسایی کارخانجات و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل و اعلام این واحدها به ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اهتمام جدی داشته باشند.

وی تاکید کرد: سند تحول قضائی و اجرای برنامه‌های عملیاتی قوه قضائیه در سال ۱۴۰۳ باید محور حرکت فعالیت‌های دستگاه قضائی استان در سال جدید باشد و با اتخاذ تدابیر و برنامه‌ریزی مدون، این برنامه در دادگستری استان اجرایی شود.

رئیس کل دادگستری استان بر تکریم مراجعین به دستگاه قضائی تاکید و تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این موضوع، پاسخگویی صحیح به سوالات و درخواست‌های ارباب رجوع است و همچنین ارزش قائل شدن قضات و کارکنان اداری برای وقت مردم است.

حجت‌الاسلام حسینی خطاب به رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان بر تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص تاکید کرد و افزود: قضات باید در صدور قرار تأمین منجر به بازداشت با دقت بیشتری عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ضروری است تا در سال جاری قضات در جهت مختومه کردن پرونده‌های قضائی توأم با اتقان آرا تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند تا زمینه رضایتمندی بیشتر مردم استان فراهم شود.

رئیس کل دادگستری کردستان بر استفاده بیشتر از ظرفیت صلح یاران در جهت ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی تاکید کرد و افزود: مدیران قضائی استان در سال جاری باید حضور پررنگ‌تری در میان مردم داشته باشند و بصورت مستمر ضمن حضور در مساجد و اماکن مذهبی، درخواستهای حقوقی و قضائی آنها را رسیدگی کنند.

در این جلسه، اعضای شورای معاونین دادگستری استان و رؤسای دادگستری و دادستان‌های حوزه‌های قضائی تابعه استان به بیان برنامه‌های حوزه‌های تحت تصدی خود پرداختند و مصوباتی به تصویب رئیس کل دادگستری استان کردستان رسید.

کد خبر 6089790

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود