Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین محمد صالحی دارانی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی افزود: تواضع و به‌دوراز غرور بودن و حضور در تمام صحنه‌ها از ویژگی‌های شاخص شهید سلیمانی بود و منافع فردی و جناحی که سبب اختلاف بین مردم می‌شد برای این شهید معنا نداشت. 

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر رفتارهای شاخص و مفید حاج قاسم تصریح کرد: ارتباط خوب سپهبد سلیمانی با تمام گروه‌ها و اقشار باید به‌عنوان یک فرهنگ در بین تمامی مسوولان جاری و ساری شود تا اتحاد و وحدت بیشتری را رقم بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
محمد صالحی بابیان اینکه نظام در شرایط فعلی نیازمند حمایت بیشتر مردم است اظهار داشت: اعتماد ازدست‌رفته مردم نیازمند ترویج روحیه جهادی شهید سلیمانی است و تاسی از رفتار و خلق‌وخوی ایشان سبب بهسازی و بازیابی اعتماد اجتماعی خواهد شد. 

این نماینده مجلس در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان روحیه جهادی و شیوه مدیریتی سردار سلیمانی را در میان تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور تعمیم داد خاطرنشان کرد: مسوولان باید تمام موضوعات سیاسی و جناحی را کنار بگذارند و به فکر کار، تلاش، بهبود زندگی مردم و معیشت اقشار مختلف باشند. 

محمد صالحی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی باید در اولویت تصمیم و اقدامات مدیران باشد افزود: صحبت صِرف از منش و رفتارهای شهید سلیمانی کافی نیست بلکه باید در عمل ثابت شود. 

وی با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب و ظرفیت‌های سرمایه اجتماعی موجود در کشور، گفت: باید زمینه اشتغال هرچه بیشتر جوانان و نسل جوان را با در کنار هم قرار دادن دانش و توانایی توام با رفع موانع اداری مهیا کنیم.

سپهبد شهید قاسم سلیمانی بامداد روز جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهبادهای آمریکایی به همراه «ابومهدی المهندس» معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و تعدادی دیگر از همراهانشان در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی فریدن اصفهان قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی فریدن اصفهان مجلس شورای اسلامی فریدن اصفهان قاسم سلیمانی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۰۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • (عکس) بازار چشم انتظار یک شاسی بلند جدید / قیمت باورنکردنی محصول جدید کیا در ایران
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • ضرورت شفافیت عملکرد قضات
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه