Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مرتضی حیدری فرماندار قم ظهر امروز در سوگواره مردمی "سرباز زهرا، سردار دل‌ها" که به همت اهالی منطقه بنیاد قم برگزار شد، با تایید بر برپایی چنین مجالس دینی و مذهبی، اخلاص، صداقت و ارادت را سه نقطه برجسته اینگونه محافل برشمرد و اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) بر اساس آنچه قرآن‌ بِدان اشاره کرده، زنده و حاضرند و یقیناََ این سوگواری ها و عرض ارادت ها، مورد توجه خالصانه و صادقانه آنها قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار قم "انقلاب خمینی" را در امتداد "انقلاب حسینی" دانست و با بیان اینکه آوازه اسلام در قرون ۲۰ و ۲۱، احیا شد و به یکباره به گوش تمام جهانیان رسید، افزود: بی اراده و برنامه نیست که بعد از چهارده قرن، یکی از فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها، یعنی حضرت روح الله الموسوی الخمینی، با ابتکار و درایت خود، قیامی را همانند قیام امام حسین علیه‌السلام تدارک می ببیند و حتما تقدیر خداوند، پشتوانه آن بوده است.

وی با بیان اینکه کفّار، شیاطین و دشمنان اسلام تصوّر می‌کردند، بنیاد مستحکمی که پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بنا نهاده، به خیال خام خود به زودی از بین خواهد رفت، گفت: قوم یهود، با ایجاد غدّه سرطانی در خاورمیانه و در کنار خانه کعبه و قبور مطهر ائمه اطهار علیهم السلام در بقیع، به هر توطئه ای متوسل شدند تا بنای پیامبر را نابود و در نتیجه، اسلام را محو کنند.

حیدری افزود: امام با تیزبینی، هوشیاری، شجاعت و قدرت، علیه کفر و ابلیس به پا خواست و در کشور پهناور ایران، نظامی را مبتنی بر دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام بنا نمود.

وی با بیان اینکه ما ۴۲ سال است در سایه نظام اسلامی، در اوج عظمت و اقتدار در منطقه زندگی می‌کنیم گفت: در همه این سال ها، تمام کفّار با هم‌ جمع شدند تا این انقلاب را نابود کنند؛ اما نتوانستند و از ۳۲ سال پیش تا کنون، پرچم امام راحل، بر دوش سید اولاد پیامبر صلی الله علیه و آله، از سلاله همان شجره طیبه، یعنی امام سید علی خامنه ای گذاشته شد.

فرماندار قم با برشمردن آثار مدیریت و رهبری امام بزرگ و عظیم الشان و پس از ایشان رهبر فرزانه، با درایت و حکیم ایران اسلامی گفت: در طول این ۴۲ سال، چه توطئه ها و ستم هایی بر فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها روا داشتند؛ اما تیزبینی، استقامت، پایداری و مقاومت این رهبر فرزانه، تمام این توطئه ها را بر ملا کرد و دشمنان را مایوس و ناامید نمود.

فرمانده قرارگاه طرح شهید سلیمانی قم گفت: در دهه پنجم انقلاب، فرزندی از فرزندان این رهبر به مصاف دشمن رفت که قطره قطره خون او، جهان را متحوّل و متاثّر از این حرکت عظیم نمود.

وی با تاکید بر اینکه خون سردار سلیمانی، باعث آبیاری، مجد و عظمت اسلام شد گفت: وقتی به زندگی او نگاه می کنیم، جز اخلاص، پاکی، صداقت و ایمان نمی بینیم؛ زیرا او تربیت یافته مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها بود و مانند فرزندان فاطمه علیهاالسلام، خودش را فدای این مکتب کرد.

فرماندار قم زندگی شصت و چند ساله سردار سلیمانی را مملو از حوادثی دانست که لحظه به لحظه، عظمت و ارزش یافتن در مکتب زهرای مرضیه سلام الله علیها را نشان می‌دهد و گفت: شهید سلیمانی تا لحظه آخر عمر خود، تاکید بر تبعیت از ولایت داشت و چیزی که سردار سلیمانی را بر اوج عظمت دنیا نشاند، پیروی از ولایت بود.

وی با نثار درود و سلام به عظمت، شوکت، حشمت و جلالت حاج قاسم که توانست تمام دنیا را تحت تاثیر قرار دهد، به تبعیت وی از ولی فقیه زمان خود اشاره کرد و افزود: مرام و عقیده شهید سلیمانی را در التزام به ولایت فقیه، از چندین نوبت قسم با لفظ جلاله "والله والله" می توان فهمید که چگونه همه را به تبعیت از ولایت دعوت می‌کند.

فرماندار قم در پایان، ضمن تشکر از دست اندر کاران سوگواره مردمی "سرباز زهرا سردار دلها"، از حجت الاسلام احمد قادری دبیر این سوگواره تشکر کرد و گفت: بنده به این برنامه آمدم تا هم در این مراسم حضور پیدا کنم و هم از ایشان و همه عزیزانی که در برپایی این گونه محافل تلاش می کنند، تشکر کنم.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز سلام الله علیها فرماندار قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند

جاویدپورسرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان  گفت: ۳۰ میز خدمت به همت دستگاه‌های اجرایی و در مناطق مختلف طی سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا شد.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: ۹ هزار و ۷۰ درخواست با حضور شهروندان استان در ستادهای ارتباط مردمی با دولت در مناطق مختلف ثبت شد.

این مسوول با بیان اینکه بیشترین ثبت درخواست‌های مردمی در سفر آیت‌الله رئیسی به سمنان از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت(سامد) با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست بود، ابراز کرد: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس تلفنی با سامانه سامد در زمینه دریافت تسهیلات بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز