Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور سوریه گفت که شهید قاسم سلیمانی در جریان هر مأموریتی، برای نابودی پایه‌های راهبرد آمریکا که تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی است، تلاش کرد.

به گزارش مشرق، بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی منتشر و تأکید کرد که این شهید، بذر فداکاری و جانفشانی برای وطن و بشریت را کاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری العالم به نقل از اسد گزارش داد: «شهید قاسم سلیمانی در جریان هر مأموریتی، برای نابودی پایه‌های راهبرد آمریکا که تفرقه‌افکنی و فتنه‌انگیزی است، تلاش کرد».

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی، خطری برای منافع واشنگتن و همپیمانانش در منطقه بود، گفت: «شهید سلیمانی به آنچه می‌گفت، عمل می‌کرد».

اسد با تأکید بر اینکه دشمنان از خطر شهید سلیمانی نسبت به طرحهای مجرمانه خود آگاه شدند، خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی و [ابو مهدی المهندس] سنگ‌بنای مقابله با دشمنان بودند».

رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه دشمنان، از گسترش الگوی شهید سلیمانی در منطقه و جهان، هراس داشتند، تأکید کرد، در جهانی‌شدن اخلاقی و آزایخواهانه‌ای که شهید سلیمانی مژده آن را می‌داد، نمی‌توان کسی را خرید.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا جنایتی را مرتکب شد که بیانگر ترس این کشور از گسترش الگوی شهید سلیمانی بود، گفت: «باید به شیوه سلیمانی، وفادار بمانیم و برای افزایش همکاری بین سوریه و ایران تلاش کنیم».

اسد با بیان اینکه دشمنان از خطر ارتباط حیاتی بین سوریه و عراق برای لغو محاصره ظالمانه از ملتهای این دو کشور، اطلاع داشتند، تصریح کرد: «سوریه با شجاعت ارتش و حمایت همپیمانان خود، پیروز شد تا از تصمیم مستقل خود حمایت کند».

شهید سلیمانی به مکتب تبدیل شده است

در همین ارتباط، مهدی سبحانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق نیز در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی گفت: «شهید سلیمانی از یک فرد، به یک مکتب تبدیل شده است».

سبحانی تأکید کرد: «شهید سلیمانی با اخلاق، اعتقاد، نبوغ و صیقل دادن ذات خود، توانست مایه افتخار ایران و منطقه باشد... پس از بیست سال از تلاش و جانفشانی شهید، هژمونی آمریکا در جهان، هیچ رنگی ندارد».

وی با بیان اینکه بیشتر طرحهای آمریکا در غرب آسیا، شکست خورده است، خاطر نشان کرد: «بی‌شک، ایران، علت اصلی شکست طرحهای آمریکاست... شهید سلیمانی نیز، در تغییر معادله قدرت به سود ملتهای منطقه، نقش اصلی را داشت».

سردار سلیمانی بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه ۱۳۹۸ در حمله پهپادهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به شهادت رسید.  وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مسئولیت ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را بر عهده گرفت و اذعان کرد که این ترور به دستور رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت قاسم سلیمانی مرد میدان بشار اسد خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شهید سلیمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان

امین سلیمانی معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات اجرایی اردوگاه ۵۰۰ نفری دانش‌آموزان نیز در استان اجرا می‌شود و ساخت این طرح یکی از پنج اردوگاهی است که امسال درکشور تصویب شده است.

وی افزود: سال تحصیلی گذشته، ۷۰۰ میلیارد ریال تجهیزات در مدارس استان توزیع و ۱۸ مرکز رفاهی و اقامتی استان در دولت سیزدهم تجهیز و بروزرسانی شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از چالش‌های اصلی آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی و معلم است، اضافه کرد: پارسال با بازنشسته شدن هزار و ۵۶۰ نفر از معلمان در استان با چالش مواجه بودیم که این چالش با برنامه‌ریزی دقیق مدیریت شد و مشکل جدی در استان وجود نداشت.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع هزار و ۷۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان شدند، گفت: در سال‌گذشته نیز هزار و ۱۴۴ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش در سالجاری، بیان داشت: امسال هزار و ۵۵۸ نفر از طریق آزمون‌های ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان، جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد.

بیشتر بخوانید

احداث خوابگاه دانش آموزی سامان تا پایان امسال

سلیمانی تصریح کرد: در دولت سیزدهم طرح رتبه‌بندی معلمان اجرایی شد و ۱۴ هزار و ۷۹۸ نفر از معلمان استان که واجد شرایط رتبه بندی بودند، مشمول این طرح قرار گرفتند.

وی به نقش و حضور معلمان در همه عرصه‌ها به خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: در طرح اسکان مسافران نوروزی و تابستانه در مدارس و همچنین انتخابات آموزش و پرورش نقش موثری داشته است.

سلیمانی افزود: ۷۰ درصد شعب اخذ رای در استان در مدارس مستقر بودند.

به گفته وی، در طرح اسکان مسافران تابستانه و نوروز نیز پارسال بیش از ۳۵ هزار نفر در مدارس اسکان داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • سیره امام صادق (ع) برای روزگار فعلی ما پند‌های مهم دارد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی