Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از جان باختن ۳ نفر در حادثه انفجار گاز در شهر گراب خبر داد و گفت: نبی عزیزی ۴۶ ساله، دانیال عزیزی ۱۵ساله و اشرف نظریان ۳۵ ساله جانباختگان حادثه انفجار گاز بودند، ضمن اینکه بانوی درگذشته ۹ ماه باردار بوده است. صارم رضایی با اشاره به وقوع حادثه انفجار گاز در شهر گراب از توابع شهرستان رومشکان، اظهار کرد: ظهر امروز انفجار گاز در روستای «بساط بیگی» شهر گراب منجر به ریزش آوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: کار آواربرواری توسط عوامل امدادی پایگاه بلوران و پایگاه رومشکان در حال انجام می‌باشد و یک تیم آوار برداری از شعبه نیز در حال انجام عملیات است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از جان باختن ۳ نفر در این حادثه خبر و ادامه داد: نبی عزیزی ۴۶ ساله، دانیال عزیزی ۱۵ساله و
اشرف نظریان ۳۵ ساله جانباختگان حادثه انفجار گاز بودند، ضمن اینکه بانوی درگذشته ۹ ماه باردار بوده است.

رضایی بیان داشت: هم‌اکنون خودرو ست نجات بلوران وخودرو آمبولانس رومشکان در صحنه حادثه حاضر هستند.

وی اظهار داشت: همچنین دستگاه‌های حاضر در صحنه اورژانس، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شهرداری هم اکنون مشغول آواربرداری و پاکسازی منطقه هستند.

منبع: فارس

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انفجار انفجار گاز انفجار مین انفجار بمب حادثه انفجار گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان گفت: شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت حادثه انفجار یک منزل مسکونی در شهر قوچان منجر به فوت یک نفر شد.

حسن همتی‌فر، ۱۱ اردیبهشت‌ماه در تشریح این حادثه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: یک واحد منزل مسکونی در خیابان شهید واقفی شهر قوچان در پی بروز حادثه انفجاری تخریب شده است.

وی با بیان اینکه در نخستین لحظات بروز این حادثه نیروهای آتش‌نشانی در صحنه حاضر شده و آتش حاصل از انفجار را مهار کردند، افزود: نیروهای خدماتی در حال حاضر در حال آواربرداری از محل حادثه هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهر قوچان با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است، گفت: متأسفانه در پی بروز این حادثه یک نفر ساکن منزل مسکونی فوت کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر انفجار منزل مسکونی در شیراز با یک کشته و سه مصدوم

دیگر خبرها

  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز