Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:38:48 GMT

گرامی داشت شهدای تشییع در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۲۴۱۳

گرامی داشت شهدای تشییع در کرمان

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان - حجت الاسلام ناصر رفیعی ،کارشناس مذهبی واستاد دانشگاه در گلزارشهدای کرمان در گرامی داشت یاد وخاطره شهدای تشییع حاج قاسم گفت: حضرت زهرا (س)دانش کامل را در اختیارداشت.

به گفته او، امام صادق فرمود (دانش چهار چیز است خداشناسی، خود شناسی، آسیب شناسی و وظیفه شناسی) که حضرت زهرا(س) دانش کامل را تسلط داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید: خودشناسی یعنی انسان دغدغه اش چیزی فراتر ازخوردن و آشامیدن باشدکه شهید سلیمانی خودشناس بود احساس کرد وجودش در عرصه بین المللی و مقاومت نیاز است و رفت.

حجت الاسلام رفیعی گفت: انسان فقط برنامه ریزی می‌کند، اما خداوند تدبیر می‌کند.

به گفته این کارشناس مذهبی، خداشناسی و خودشناسی معرفت‌هایی است که انسان نیاز دارد.

او گفت: شهید سلیمانی اگر خدا و خود را شناخت وظیفه خود را هم شناخت اگر تلاش شهید سلیمانی نبود دور تا دور ما را داعش گرفته بود و کاری که شهیدان مقاومت کردند، بزرگ بود.

این استاد دانشگاه می‌گوید: کشور عراق اگر مرکز داعش می‌شد بعدا پایگاه اسرائیل می‌شد، اما شهید سلیمانی نگذاشت، چون وظیفه اش را دانست.

او گفت: انسان در انجام وظیفه به آسیب‌ها و خطرات فکر نمی‌کند.

کسانی که با شهید سلیمانی راه افتادند شبیه حر برای اباعبدالله(ع)عمل کردند یابرخی یارانی که با سیدشهدا حرکت کردند درنهایت شهادت نصیب شان شد.

کارشناسی مذهبی و رسانه‌ای می‌گوید: شهید پورجعفری بصیرت داشت و معرفت خاصی به حاج قاسم داشت، دوش به دوش حاج قاسم سلیمانی همه جا حضور داشت درنهایت هم شهادت در راه خدا نصیبش شد.

او گفت: شهدای تشییع حاج قاسم هم هرکدام با عشق وعلاقه‌ای که به حاج قاسم داشتند در این مسیر فدا شدند چرا که وظیفه خودشان را شرکت در تشییع این مرد بزرگ وخداشناس می‌دانستند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • پیکر شهید «فرزین بلیان» بر روی دستان کرمانشاهیان تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • پیکر مرزبان شهید در بانه تشییع شد
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها