Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با همت اقشار مختلف بسیج سپاه فتح، مرکز بهداشت شهید دامیده و برخی دیگر از ادارات اردوی جهادی سلامت در شهر مادوان با حضور پزشکان و کادر درمان بسیجی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو، رئیس بسیج اقشار سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید با بیان اینکه تمام خدماتی که در این اردوی جهادی انجام می شود رایگان است، گفت: در کنار این خدمات رسانی ها نیز روز گذشته تعدادی بسته معیشتی در میان برخی از  مردم این منطقه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی هدف از برگزاری این کار جهادی را پیروی از منش فاطمی و سیره علوی عنوان کرد و افزود: تلاش می شود این گونه خدمات را در سایر مناطق دیگر استان ارائه دهیم.
 
همچنین محمد یزدان‌پناه، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد نیز گفت: پیرو جلسه ای که در سپاه فتح برگزار شده بود تصمیم بر این شد که در منطقه مادوان گروه جهادی سلامت  حضور یافته تا به مردم این منطقه خدمات رسانی کنند.
 
وی با بیان اینکه این برنامه از ساعت ۸ صبح شروع شده و تا ساعت ۵ عصر ادامه دارد، گفت: ببا توجه به استقبال مردم، بخشی از این خدمات رسانی ها نیز فردا ادامه خواهد داشت.
 
یزداپناه جمعیت شهر مادوان را ۴۳ هزار نفر جمعیت نام برد و اظهارکرد: بیشتر جمعیت این شهر در حاشیه شهر واقع شده اند که با توجه به نیازسنجی های انجام شده و سعی کردیم متناسب با این نیاز ها در این دو روز  خدمات رسانی کنیم.
 
وی یادآور شد: هم اکنون پزشک عمومی، پزشک متخصص عفونی و داخلی ، خدمات دندانپزشکی توسط چهار دانشجوی دندان پزشکی و سه دندان پزشک مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد با لوازم خود در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
 
یزدانپناه عنوان کرد: مشاوره روانشناسی نیز انجام می شود و به روانپزشک ارجاع داده می شود، مشاوره مامایی، مشاوره تغذیه ، کارشناس پرستاری ، کارشناس مامایی و بهداشت و محیط حضور دارند و خدمات می دهند.


 
همچنین سروان پاسدار دکتر ساداتی نژاد، رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح  با بیان اینکه صد و هشتاد و هشتمین برنامه  جهادی پزشکی است که از ابتدای سال‌جاری در استان انجام می شود، گفت: این برنامه به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و سالروز شهادت دختر نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) تدارک دیده شده است و در کنار خدمات پزشکی سایر خدمات ارائه می شود.
 
وی افزود: ۵۰ نفر از کادر درمان، پزشک، متخصص، روانشناس، پرستار و ... در این اردوی جهادی سلامت در دو نقطه مادوان پایین و مادوان بالا مستقر و پیش بینی های انجام شده یک روزه بود ولی با توجه به مراجعه زیاد مردم در حوزه دندان پزشکی خدمات دو روزه ارائه خواهد شد.
 
به گزارش ایسنا، ساداتی با بیان اینکه در این اردوی جهادی به افراد ویزیت شده داروی رایگان داده می شود، بیان کرد: از ابتدای صبح تاکنون ۹۰۰ نفر پذیرش شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد اردوی جهادی سلامت شهر مادوان سپاه فتح شهادت سردار سلیمانی کهگیلویه و بویراحمد اردوی جهادی خدمات رسانی سپاه فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه

اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهور در دهدشت برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی 2 هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه سرداران و 422 شهید کهگیلویه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان کشوری و استانی در شهر دهدشت برگزار شد.

اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، حضرت آیت‌الله حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان، سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان، سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح در حاشیه این برنامه گفت: یکی از توصیه های همیشگی مقام معظم رهبری به برگزار کنندگان کنگره‌های ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد این است که نقش موثر در پیوند نسلی در نسل های مختلف انقلاب اسلامی برگزاری اجلاسیه ها و یادواره‌های این شکلی است.

وی افزود: همه نسل های موثر در انقلاب و نسل های پیشین، نسل‌های میانی و نسل های حال حاضر انقلاب در کنار هم بنشینند و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارند.

مثنوی ادامه داد: در دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردیم 20 اجلاسیه برگزار شود که امشب دومین اجلاسیه در شهر دهدشت برگزار شد و یاد و خاطره 422 شهید گرانقدر این شهرستان را گرامی داشتیم.

به گزارش تسنیم شهرستان کهگیلویه 412 شهید را تقدیم انقلاب کرده و در حال حاضر تنها والدین کمتر از 50 شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاسیه‌های مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه به سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

گزارش از امیررضا برنگ پور

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه