Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حال حاضر نیاز مبرمی به یک مدافع وسط داریم همچنین یک بازیساز مانند بشار رسن در میانه میدان می‌خواهیم.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تراکتور اظهار داشت: این بازی برای ما ۳ امتیاز مهم به همراه داشت؛ اما تیم صلابت و روحیه بردن را نداشت و پیروزی دلچسبی شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در چند بازی اخیر خود روندی مقتدرانه نداشته و بازیکنان باید تلاش و جنگندگی بیشتری از خود نشان دهند. ادامه این روند کار را برای پرسپولیس در بازی‌های بعدی سخت خواهد کرد و گل محمدی باید در نیم فصل دوم با تفکرات و ایده‌های جدیدی تیم خود را به زمین بفرستد و تمام بازیکنان با مسئولیت بیشتری بار تیم را به دوش بکشند.

وی ادامه داد: پرسپولیس بازی‌های خود را می‌برد، اما اقتدار ندارد و فاصله بین خطوط و نوسان در بازی تیم به وضوح مشخص است. جدول لیگ به سود ماست، اما باید رو به جلوتر و با اختلاف بیشتری نسبت به حریفان بازی کنیم و نتیجه بگیریم. تیمی که ۵ سال است قهرمان ایران شده و دو بار به فینال آسیا رسیده باید روان‌تر و قدرتمندتر بازی کند تا در آسیا هم مشکلی نداشته باشیم و در یک هشتم و یک چهارم اوت نشویم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره پنالتی‌های این تیم گفت: پنالتی زدن باید با استراتژی و تفکر باشد و روند پنالتی‌ها باید باعث رشد همه‌ تیم شود و گزینه‌های متفاوتی برای این کار داشته باشیم. بازیکنی مثل ترابی وقتی پنالتی می‌گیرد می‌تواند آن را به یار خود بسپارد. در تمام دنیا رسم است که نفرات متفاوتی پنالتی بزنند. یک بار شماره ۱۰، یک‌بار مدافع میانی بار دیگر هافبک و به همین ترتیب نفرات متفاوت اقدام به پنالتی زدن می‌کنند.

وی در رابطه با شرایط دفاعی تیمش خاطرنشان کرد: گل محمدی باید در دفاع به یک ثبات فکری برسد، زیرا تغییرات متناوب موجب سردرگمی بازیکنان و تیم می‌شود. وقتی ابراهیمی نمی‌تواند به تیم کمک کند باید او را کنار گذاشت و فرد دیگر را اضافه کرد. در خط دفاع پرسپولیس همه چیز متکی به سیدجلال است و این برای تیم بزرگی، چون پرسپولیس خوب نیست و باید سیدجلال یک ذخیره با ۹۰ درصد توانایی خود داشته باشد. در تابستان از لحاظ جذب نیرو خوب و حساب شده عمل نکردیم، در حال حاضر نیاز مبرمی به یک مدافع وسط داریم همچنین یک بازیساز مانند بشار رسن در میانه میدان می‌خواهیم.

شافعی افزود: می‌توانیم یک بازیساز بسیار خوب با قیمتی معقول در سطح بشار رسن جذب کنیم و اگر زمان را از دست بدهیم از این ناحیه ضربه خواهیم خورد. خارجی‌هایی که جذب پرسپولیس می‌شوند باید سطح خیلی بالایی داشته باشند و امیدوارم بازیکنان تاجیک بتوانند وظیفه‌ی سنگین خود را به خوبی انجام دهند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در این فصل تصریح کرد: به طور کلی نمی‌توان از خرید‌های این فصل تیم راضی بود. حامد پاکدل تا اینجای کار برای پرسپولیس کارایی نداشته و می‌توانستیم یک مهاجم زیر ۲۳ سال خوب از تیم‌های پایه پرسپولیس یا سایر باشگاه‌ها جذب کنیم تا مجددا بازیکنی مانند علی علیپور یا مهدی عبدی ظهور کند. علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر بود، اما جذب او برای پرسپولیس کارابی و سودی نداشت و اشتباه بود. رضا اسدی بازیکنان توانمندی است، اما در پرسپولیس جا نیفتاده، ما کامیابی‌نیا، سرلک و شریفی را داشتیم که همگی خصوصیات دفاعی داشتند و باید بازیکنی جذب میشد که تفکرات تیم را هجومی‌تر کند. اسدی تنها چند بازی در اروپا انجام داده بود، اما همه فکر می‌کردند بهترین گزینه است و متاسفانه چیزی به پرسپولیس اضافه نکرد. می‌بینیم در فوتبال اروپا بازیکن ۱۸ ساله فیکس تیم‌های بزرگ هستند، اما پرسپولیس به سراغ بازیکنان بالای ۲۸ سال می‌رود که دردی از ما دوا نخواهند کرد.

محمود شافعی در پایان درباره تقابل پرسپولیس با پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر عنوان کرد: پدیده می‌تواند جزو سرسخت‌ترین حریفان ما باشد، زیرا چیزی برای از دست دادن ندارد و با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس حاضر خواهد شد. این بازی می‌تواند مانند یک دیدار جام حذفی باشد و شاید پدیده در این دیدار برای پرسپولیس مشکل‌ساز شده و بعد از آن ۵ بازی دیگر خود را ببازد. پرسپولیس باید با اقتدار کامل به میدان برود و در همان نیمه اول به حریفان خود یک یا دو گل بزند و نباید در دقیقه ۶۰ و ۷۰ تازه به فکر موقعیت سازی و حمله باشیم. گل محمدی ابزار فنی خوبی در اختیار دارد و نباید اقتصادی امتیاز بگیرد و توقعات از تیم او بالاست.

بیشتر بخوانید: درخواست باشگاه پرسپولیس از هواداران

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس محمود شافعی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس محمود شافعی تراکتور برای پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • کامیابی‌نیا: درمورد حذف پرسپولیس نظری ندارم