Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:55:03 GMT

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۷

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۳۰۱۰

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۷

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۹ درصد افزایش به ۱۷۹۲ دلار و ۷۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پس از آنکه رئیس سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد سویه اومیکرون را نمی توان "خفیف" ارزیابی کرد و در حالی که سوددهی اوراق قرضه دولت آمریکا رو به افزایش گذاشته است، قیمت طلا امروز اندکی رشد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.09 درصد افزایش به 1792 دلار و 74 سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه فوریه هم با 0.21 درصد رشد به 1792 دلار و 90 سنت رسید.

فلز زرد با حدود 2 درصد کاهش در مسیر بدترین عملکرد هفتگی از اواخر ماه نوامبر تاکنون قرار دارد.

مقام های سازمان بهداشت جهانی روز پنجشنبه گفتند: «سویه مسری تر ویروس کرونا ظاهرا علائم بیماری خفیف تری نسبت به سویه دلتا ایجاد می کند، اما نمی توان آن را به عنوان یک سویه خفیف طبقه بندی کرد.»

تداوم نرخ بالای تورم در آمریکا سبب شده تا حتی سیاست گذاران طرفدار اقدامات پولی انبساطی هم به این نکته اذهان کنند که سیاست پولی فدرال رزرو امسال باید اندکی انقباضی تر شود.

بر اساس برآورد شاخص سی ام ای فدواچ، تجار در حال حاضر احتمال حداقل 25 صدم درصد افزایش نرخ بهره را بیش از 70 درصد می دانند.

سوددهی اوراق قرضه ده ساله خزانه داری امریکا دیروز به بالاترین رقم از مارس 2021 رسید. رشد سوددهی اوراق قرضه سبب افزایش هزینه فرصت سرمایه گذاری در بازار طلا می شود.
طلا همواره به عنوان محلی امن برای سرمایه گذاری در هنگام رشد تورم مطرح بوده، اما بازار فلز زرد در عین حال به هرگونه افزایش نرخ بهره در آمریکا که می تواند موجب بالا رفتن هزینه فرصت سرمایه گذاری در این بازار شود حساس است.

امروز قیمت نقره بدون تغییر محسوس به 22 دلار و 16 سنت رسید. قیمت پلاتین هم 0.2 درصد رشد داشت و به 966 دلار و 85 سنت رسید. همچنین قیمت پالادیوم با 0.1 درصد افزایش به 1875 دلار و 78 سنت رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درصد افزایش طلا امروز سنت رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • ترمز طلای جهانی در مسیر صعود
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد