Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر یمن در ایران از شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی عراق به عنوان فرماندهان شهید جهان اسلام یاد و بر مطالعه و بررسی تاریخ مبارزاتی آنان تاکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم الدیلمی در مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس از سوی کتائب حزب الله عراق در قم برگزار شد گفت: شهادت این دو فرمانده بزرگ و همرزمان شان برای همه ما دردناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید در باره زندگی این دو فرمانده بزرگ و تاریخ مبارزاتی و جهادی آنان تامل کنیم. زندگی این شهیدان بزرگوار به عنوان دو فرمانده بزرگ اسلام باید مورد مطالعه قرار گیرد. آنان به تکلیف الهی خود به عنوان سرباز اسلام عمل کردند.  

سفیر یمن گفت: اقدام این دو شهید بزرگوار منحصر به ایران و عراق نیست بلکه برای امت اسلامی اهمیت دارد و در راستای نبرد اسلام علیه کفر جهانی و نفاق است.

الدیلمی افزود: دشمن آمریکایی، صهیونیست ها و منافقان از همان لحظه نخست ترور فرماندهان پیروزی کوشیدند، این حادثه بزرگ و فاجعه دردناک را به عنوان ضربه ای بر سر مقاومت بکار گیرند. هدف آنان از این جنایت و  اقدام بزدلانه ایجاد رعب و وحشت بود.

وی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان خیمه مقاومت و پرچمدار اصلی مبارزه با طرح آمریکایی-صهیونیستی نام برد.

سفیر یمن گفت ایران اسلامی و انقلابی به تمامی مجاهدان آموخت که نبرد برای بیداری یک اصل به شمار می رود و دشمن شناسی باید در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد تاریخ ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ پهپادهای رژیم تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد ماشین حامل سردار سلیمانی را به دستور ترامپ رییس جمهوری آمریکا مورد هدف قرار دادند.

در این حادثه تلخ تروریستی سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، شهیدان سردار سرتیپ پاسدار حسین پورجعفری (جعفری نیا)، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانی نیا همراهان ایرانی سردار و جمال جعفر محمد علی آل إبراهیم مشهور به ابومهدی المهندس جانشین فرمانده حشدالشعبی عراق، سامر عبدالله، داماد شهید عماد مغنیه، محمد رضا جابری، مسوول تشریفات الحشد الشعبی، حسن عبدالهادی، محمد الشیبانی، حیدر علی و محمدرضا کاظم از نیروهای حشدالشعبی عراق مبارزان و مدافعان حرم و محور مقاومت به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سفیر یمن حاج قاسم سليماني سفیر یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد