Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش برهانی سرمربی امیدهای استقلال سوتی عجیبی در مورد قهرمانی سال ۸۶ پرسپولیس داد.

به گزارش ایمنا، در آن سال با حکم کمیته انضباطی شش امتیاز از پرسپولیس کم شد، اما در نهایت شاگردان افشین قطبی توانستند هفته آخر سپاهان را در تهران دو بر یک شکست داده و قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران شوند.

بعد از این بازی هواداران پرسپولیس آن قدر از قهرمانی تیمشان خوشحال بودند که به خیابان‌ها ریخته و تا ساعت‌ها به جشن و پایکوبی پرداختند ولی حالا آرش برهانی گفته یک سال شش امتیاز از سپاهان کسر کردند و پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوتی عجیب آرش برهانی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها در فضای مجازی حسابی سر به سر این استقلالی بگذارند و...

در مورد برهانی بد نیست بدانید که قبل از حضور در استقلال از پرسپولیس هم پیشنهاد داشت، اما در نهایت علی فتح الله زاده توانست این بازیکن را آبی‌پوش کند.

منبع: خبر ورزشی

کد خبر 547073

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرش برهانی پرسپولیس استقلال هواداران پرسپولیس سپاهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۳۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، نادری که برای بازی استقلال انگیزه زیادی داشت، بدون توجه به حواشی در سمت چپ خط دفاعی تراکتور عملکرد خوبی را از خود نشان داد و تلاش کرد تا با ایجاد تعادل در دفاع و حمله، وظایفش را انجام دهد.

این بازیکن که در هفته‌های اخیر اوج گرفته و نمایش مطمئنی را از خود نشان می‌دهد، در برابر استقلال نیز حملات این تیم را خنثی کرد و در حالی که مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو را روبروی خود می‌دید، هر زمانی که فرصتی دست می‌داد برای حمله به گروه پرتعداد حمله وران نیز اضافه می‌شد.

شاید بهترین دوران فوتبالی محمد نادری در پرسپولیس و استقلال باشد و حالا او بعد از دو فصلی که در ترکیه و برای آلتای اسپور توپ می‌زد و کمتر در دید بود، این فصل دوباره با تراکتور به این دوران نزدیک شده و در عین حال با تمرکز بیشتر و تمرین سخت‌تر، روز به روز تلاش می‌کند تا بهتر از قبل شود.

برای تراکتور و هوادارانش نیز احتمالا جالب است که آنها در این پست بازیکنی را در اختیار گرفته‌اند که علاوه بر بازی در خارج کشور، تجربه عضویت در پرسپولیس و استقلال و قهرمانی لیگ برتر را در توشه خود دارد.

دیگر خبرها

  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم