Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «احسان احسانی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از باخت غیرمترقبه در مسابقه اول برابر پاس و یک هفته استراحت بازیکنان شاهین آمادگی بسیار خوبی را برای مسابقات هقته سوم کسب کرده اند.

وی افزود: تمرینات آماده سازی تیم به صورت مستمر بعد از دیدار هفته اول ادامه یافت و بازیکنان کارهای تاکتیکی را زیر نظر کادر فنی دنبال کردند و به شرایط خوبی رسیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسانی تصریح کرد: مطمئنا اگر بدشانسی گریبان تیم ما را در مسابقه اول برابر پاس نمی گرفت برنده از زمین مسابقه خارج می شدیم اما هدر دادن موقعیت های فراوان گلزنی و دریافت گل در دقیقه آخر مسابقه باعث شد متحمل شکست شویم.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه ادامه داد: با این حال و با توجه به استراحتی که در هفته دوم لیگ داشتیم این فرصت بوجود آمد تا بازیکنان در تمرینات هماهنگی های بیشتری کسب و آمادگی لازم برای حضور در هفته سوم را پیدا کنند.

وی در خصوص حریف بعدی شاهین خاطرنشان کرد: تیم ره سو تبریز یکی از تیم های مدعی این فصل است و با یارگیری های انجام داده و برخورداری از کادر فنی مجرب امسال تیم خوبی راهی مسابقات لیگ کرده است.

احسانی افزود: نماینده تبریز از خط حمله قدرتمندی برخوردار است و توانسته در ۲ دیدار اول خود هشت گل به ثمر برساند و ۲ پیروزی مقابل مس سرچشمه و پاس تهران کسب کند.

این مدیر ورزشی ادامه داد: با این حال بازیکنان ما با درک اهمیت دیدار برابر ره سو تبریز تمام توان خود را به کار خواهند گرفت تا بتوانند دست پر و با سه امتیاز زمین مسابقه را ترک و خود را به عنوان یک

مدعی مطرح کنند.

وی تصریح کرد: بدون شک نتیجه نگرفتن در مسابقه برابر ره سو، کار تیم شاهین را در ادامه سخت خواهد کرد و به همین دلیل با تمام قوا به مصاف حریف قدرتمند خود خواهیم رفت تا نشان دهیم ما هم جزو تیم های خوب و مدعی این فصل هستیم.

احسانی در پایان گفت: اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنند قطعا می توانیم مقابل حریف تبریزی به برتری برسیم و با قدرت بیشتری به کار خود در لیگ ادامه دهیم.

دیدار تیم های شاهین کرمانشاه و ره سو تبریز عصر فردا (شنبه - ۱۸ دی) در شهر  تبریز برگزار می شود.

تیم ره سود با ۶ امتیاز ار ۲ مسابقه در رده دوم گروه قرار دارد و تیم شاهین هم بدون امتیاز و انجام یک مسابقه تیم هفتم گروه دوم است.

مسابقات امسال لیگ دسته اول در سه گروه و با حضور ۲۶ تیم برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم جمعا ۶ تیم به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد و مرحله نهایی با حضور آنها به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا در نهایت ۲ تیم برتر به لیگ برتر صعود کنند.

تیم‌های آخر هر گروه به همراه تیم‌های هشتم گروه‌های ۹ تیمی نیز که امتیاز کمتری داشته باشد (جمعا ۴ تیم) به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

برچسب‌ها شاهین لیگ برتر فوتسال فوتسال تبریز کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهین لیگ برتر فوتسال فوتسال شاهین لیگ برتر فوتسال فوتسال تبریز کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری پیش از دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها، گفت: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین می رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.   او در پاسخ به این سوال که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ افزود: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است، اما وقتی مربی هستید در قبال ۸۵ میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.    شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام نشست های خبری همیشه با احترام به حریفان بخصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست، اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم، اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.    وی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان، بیان داشت: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است، اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!