Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز فیلم و سریال سازمان اوج با اشاره به موضوعات ملتهب در تولید سریال‌های روز گفت که سریال‌هایی مانند «آقازاده» باز هم در این مرکز تولید خواهد شد.

به گزارش ایمنا، محسن دریالعل مدیر مرکز فیلم و سریال اوج درباره چهره‌هایی که در ساخت سریال سراغ آن‌ها رفته‌اند، اظهار کرد: نگاه ما تک محصولی نیست که چه اثری با چه کارگردانی جلو می‌رود و بیشتر سراغ تلفیقی از کارگردانان قدیمی‌تر و کارگردانان جوان رفته‌ایم که از میان جوانان بخش اعظم آن‌ها کار اولی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موضوعاتی که قرار است به آن‌ها بپردازند و نحوه پرداخت تصریح کرد: حتماً یکی از سیاست‌هایی که طراحی می‌کنیم این است که روایت تاریخ را درست انجام دهیم چه حال حاضر و چه گذشته هر جا سکوت کرده‌ایم اشتباه کردیم. باید روایت خودمان را درست ارائه کنیم. «آقازاده» از آن روایت‌هایی است که درست انجام شده، همین اتفاق را در فیلم سینمایی «مسیح؛ پسر مریم» هم خواهید دید.

مدیر مرکز فیلم و سریال اوج درباره اینکه تا چه حد سراغ موضوعات روز و ملتهب مثل «آقازاده» می‌روند تصریح کرد: آثاری مثل سریال «آقازاده» و مثل «مسیح؛ پسر مریم» باز هم خواهیم داشت.

وی در پایان درباره سریال «صدام» که پیش از این خبر، نگارش آن ارائه شده بود اظهار کرد: متن «صدام» ریزه‌کاری‌هایی دارد که باید نهایی شود و به این فکر می‌کنیم بستر پخش داخل ایران باشد یا خارج از ایران.

منبع: مهر کد خبر 547086

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان هنری رسانه ای اوج سریال آقازاده آقازاده سریال نمایش خانگی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار مهر، «موریس موتا پائز» سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران هفته گذشته به ایران آمد تا تمرینات ملی‌پوشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد. مسابقات لیگ ملت‌ها آخرین فرصت بلندقامتان ایران برای کسب سهمیه در المپیک پاریس است.

پائز صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به میزبانی کمیته ملی المپیک برگزار شد، ضمن تشریح برنامه هایش، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

می خواهیم مهمترین اتفاق را رقم بزنیم

پائز در ابتدای این نشست خبری گفت: خیلی خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را شروع کردم، همکاری نزدیک با مرادی دارم که این موضوع اهمیت زیادی دارد. ما با قلب و عشق تمام توان خود را به کار گرفتیم تا بتوانیم در این تابستان به مهمترین اتفاق که آن هم کسب سهمیه المپیک است، برسیم.

متن صحبت های سرمربی تیم ملی والیبال در این خبر کامل می شود...

کد خبر 6090201 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حسن‌زاده: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • آیا صدام حسین واقعا «دیوانه خاورمیانه» بود؟
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد