Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - در ادامه لیگ برتر فوتبال ایران و از هفته چهاردهم نماینده لیگ برتری فوتبال استان شنبه ۱۸ دی و از ساعت ۱۵ با پیکان مسابقه می دهد.

در این دیدار که در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار می شود، شاگردان خطیبی برای ماندن در کورس بالا نشینان به ۳ امتیاز این دیدار بیرون از خانه می اندیشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اراکی ها هم اکنون با ۵ پیروزی ، هفت تساوی و یک شکست ۲۲ امتیازی و هم امتیاز با مس رفسنجان با تفاضل گل کمتر از این تیم ، پس از تیمهای استقلال،پرسپولیس ، سپاهان و مس در جای پنجم جدول رده بندی قرار دارند.

در آن سوی میدان پیکان که در تعداد بردها شرایطی برابر با آلومینیوم دارد ، با دو امتیاز کمتر، در همسایگی اراکی ها ، ششم است و نیم نگاهی به رده های بالایی جدول دارد .

در دو مسابقه ای که تیمهای فوتبال آلومینیوم اراک و پیکان تهران در لیگ برتر مقابل هم به میدان رفته اند ، تساوی بدون گل و تساوی در عدد یک ، حاصل تلاش دو تیم بوده است .

انتهای پیام/ ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلومینیوم اراک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای مصاف با آلومینیوم را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر آلومینیوم اراک را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیررضا رفیعی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد خدابنده‌لو، گولسیانی، عبدالکریم حسن، اورونوف و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام خمینی اراک مهمان آلومینیوم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس