Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع بارندگی های شدید و جاری شدن سیلاب در جنوب استان به منظور پشتیبانی امدادی مناطق حادثه دیده از ۴ استان کشور تیم های عملیاتی به همراه خودرو و اقلام امدادی مورد نیاز به استان اعزام شدند.

به گزارش ایسنا- علیرضا میر بهاءالدین افزود: در این راستا ۳ تیم از استان قم ،  ۲ تیم از استان خراسان جنوبی 4  تیم از استان یزد و ۲  تیم از استان اصفهان به منطقه اعزام شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت:  مجموعا ۱۱ تیم عملیاتی به استعداد ۵۰  نفر نیروی کارآزموده به همراه ۱۱ خودرو و تجهیزات لازم و اقلام ضروری از قبیل ۳۲ دستگاه موتور پمپ آب و لجن کش تاکنون به استان اعزام و در مناطق حادثه دیده  کنارک مستقر گردیدند .

وی همچنین در خصوص اقلام ارسالی به استان گفت: با توجه به ابعاد گسترده خسارات وارده و نیاز به اقلام معیشتی بزرگترین محموله امدادی به میزان  ۱۲۳ تن اقلام امدادی و زیستی شامل  پتو ، کنسروجات،  سبد غذایی توسط ۳ فروند هواپیماهای ارتش و سپاه در کنارک تخلیه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تیم از استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان، عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله ۴.۶ ریشتری عصر چهارشنبه در منطقه سیرچ کرمان گفت: طبق ارزیابی‌های تیم عملیاتی هیچ گونه خسارت مالی و جانی در منطقه مشاهده نشده است.

رضا فلاح، افزود: تیم‌های عملیاتی و امدادی روستاهای کیشیتوئیه، چهار فرسخ، پوزه کوه، پشته، اندوهجرد، تکاب، سیرچ و شهداد ارزیابی کردند که خوشبختانه طبق ارزیابی‌های صورت گرفته این زلزله هیچ گونه خسارتی جانی و مالی نداشته است.

کد خبر 6094579

دیگر خبرها

  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر