Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از  لامرد، احمد وحیدی وزیر کشور ضمن تشکر وقدردانی از مسؤولین و متولیان امر ستاد بحران در شهرستان های جنوبی اظهار کرد: در سیل و بحران ها، روحیه سخت دارد که همان مشکل و مصیبتی است که بر مردم وارد می شود و یک طرف دیگر نیز زیبایی همراه با همبستگی وجود دارد که خود را فدای آسایش مردم کنند و تلاش را دوچندان که غم مردم را برطرف بکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این یکپارچگی و همبستگی که بین مردم، و مردم ومسؤولین به وجود می آید جهت مثبت کار است که کارها به خوبی پیش می رود.

وزیر کشور بیان داشت: در مرحله اول که فروکشی آب است از معابر و مسیرها بوده و قسمت بعدی کار که بازتوانی عزیزانی که در این حادثه دچار مشکل شده اند چه بحث زیرساخت‌ها و چه بحث اشخاص است.

وحیدی اظهار کرد: خسارات وارده بر اثر سیل به کشاورزان زحمتکش به هر مقدار که دولت در توان داشته باشد جبران خواهد شد و مسئله دوم چاه های کشاورزان که پر شده است مجوز لایروبی داده شود و اگر امکان لایروبی نیست نزدیک همان چاه، چاه  دیگر حفر شود.

وی ادامه داد: ‌در کشت جدید کشاورزان باید در کنار آنان باشیم و این کشاورزان کشت خود را به خوبی انجام دهند.

وزیر کشور به بحث دام های تلف شده در این سیل اشاره کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد می‌خواهیم دراین امر کمک کنند که د  بحث جهیزیه نیز ستاد اجرای پذیرفته است که این خود یک گام مهمی است.

وی گفت: بنیاد مسکن هم فعال می شود و خانه‌های آسیب دیده را ارزیابی کنند و خسارات وارده جبران شود.

وزیر کشور شفاهی از محبی معاونت استانداری فارس خواست تا همه شهرداری ها، دهیاری ها، بسیج شوند و از تمامی امکانات و وسایل در سطح استان استفاده شود.

وحیدی افزود: اگر کمبود امکانات برای شهرداری ها در سطح استان است از پتانسیل سایر استان‌ها به کارگیری شود.

وی گفت: در مورد سدبندها که بخشی به عهده وزارت جهاد سازندگی، منابع طبیعی و... در بازه زمانبندی انجام شود و وضعیت مهمی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: طرح جمع‌آوری روان آب‌ها با پمپ آب‌ها اگر کم است تا هر چه سریعتر تامین کنیم این مهم واجب است و لایروبی ها انجام شود و خانه‌هایی که در مسیله ها است باید فکری شود

 وی به بحث شیوع بیماری‌ها اشاره کرد و گفت: از دانشگاه علوم پزشکی کمک گرفته شود و باید به بحث بهداشت توجه جدی داشت و باید مراقبت بود.

وحیدی با اشاره به لزوم تامین اعتبار جهت پیشبرد سریع کارها تصریح کرد: تنخواه در اختیار استانداران شهرهای سیل زده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس وزیر کشور سیل استان فارس سیل استان فارس سیل جنوب کشور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، احمد وحیدی ضمن اشاره به نقش مناطق آزاد در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، اظهار داشت: برای پویا شدن اقتصاد باید ظرفیت های بالقوه بالفعل شوند.

وی تصریح کرد: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی می توانند تعیین کننده و پیشران بزرگ در اقتصاد کشور، باشند.

وحیدی اذعان داشت: حرکت ها و اقدامات بسیار خوب و مهمی جهت رشد اقتصادی در مناطق آزاد انجام شده که باید به صورت مستمر پیگیری شوند.

احمد وحیدی یکی از وظایف مناطق آزاد را جذب سرمایه گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور عنوان کرد و افزود: مناطق آزاد برای اینکه بتوانند در توسعه اقتصاد اثر گذار باشند، باید موضوع محور گام بردارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: در راستای مسئولیت های فرهنگی، ساخت شهرک های اربعین جهت سهولت زائرین اباعبداله الحسین(ع) باید در دستور کار مناطق آزاد قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • استان فارس ظرفیت‌های قابل توجهی در ایجاد زنجیره‌های ارزش دارد
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است