Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار داشت: مساله عفت و حجاب یک مساله اجتماعی است زیرا بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد می کشد و عقوبت الهی را در پی دارد.

وی ادامه داد: باید تمام جامعه به مساله عفاف و حجاب توجه کنند زیرا خداوند متعال غیرتمند است و فرد غیرتمند را دوست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه بیان کرد: حجاب مساله مهمی است که خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی در این مورد نازل کرده و این مساله یک واجب شرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: ۱۷ دی روز کشف حجاب توسط رضاشاه است و آن ملعون قصد داشت بی عفتی و بی حجابی را در جامعه رواج دهد و  بی دینی را در مملکت غالب کند.

وی با اشاره به تلاش مردم مومن ایران در آن زمان برای جلوگیری از ترویج بی حجابی بیان کرد: مردم همیشه در تمام صحنه‌ها پای کار آمده اند که این امر نشانه بصیرت آحاد ملت ایران اسلامی است.

وی گفت: حضور چشمگیر مردمی در روزهای اخیر نیز نشان داده که مردم قدردان زحمت کشان جامعه هستند و این حضور مردم نشان از حمایت آنها از مسوولان است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود:  مسوولان توجه کنند که بدون پشتیبانی مردمی هیچ کاری را نمی توانند انجام دهند و این حضور مردمی نیز نشان از عنایت خداوند متعال به این کشور است.

وی با اشاره به لزوم توجه به موضوع تکدی گری و رفع آن توسط مسوولان اضافه کرد: مسوولان استانی به این مساله توجه ویژه داشته باشند زیرا این امر در شان جامعه ما نیست.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی پنجره واحد اقتصادی در آذربایجان غربی در اولویت باشد، گفت: این مساله توسط مسوولان قبل طرح شده و بلاتکلیف مانده است و باید توسط دولت جدید پیگیری شده و پنجره واحد اقتصادی راه اندازی شود.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توجه مسلمانان به اعمال خود، بیان کرد: انسان باید همیشه آخرت و جهنم و بهشت را در نظر خود داشته باشد و برای انجام هر کاری نیز به این مسائل توجه ویژه کند.

به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور پرشور مردمی و با رعایت پروتگل‌های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

برچسب‌ها روز عفاف و حجاب آذربایجان غربی ریاست ستاد اقامه نماز کشور ارومیه ستاد اقامه نماز کشور سید مهدی قریشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز عفاف و حجاب آذربایجان غربی روز عفاف و حجاب آذربایجان غربی ارومیه ستاد اقامه نماز کشور سید مهدی قریشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

ایسنا/تهران نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر با محوریت عفاف و حجاب، اجرای طرح نور و دهه کرامت با حضور مسئولین این شهرستان برگزار شد.

حسین حبیبی _ فرماندار شهرستان اسلامشهر در این نشست اظهار کرد: ریل‌گذاری اقدامات فرهنگی در جلسات شورای فرهنگ عمومی انجام می‌شود، لذا ضروری است تا دستگاه‌های فرهنگی عضو شورا نیز اولویت‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه اعلام کنند.

وی در ادامه افزود: نهادهایی مانند آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها می‌توانند با برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی در زمینه تبیین اهمیت فرهنگ حجاب و عفاف برای دانش‌آموزان و دانشجویان اثرگذار باشند.

حبیبی با اشاره به اینکه موضوع عفاف و حجاب از جمله اولویت‌های مهم و اصلی در شهرستان است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها در این خصوص تکالیف سازمانی دارند و باید برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در این حوزه را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارائه دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری _ امام جمعه شهرستان اسلامشهر در این جلسه بیان کرد: تمرکز ادارات و ارگان‌ها بر تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای سال جاری تعیین شده است باشد زیرا ظرفیت واحدهای تولیدی در شهرستان بسیار زیاد است. 

همچنین ایشان گره گشایی و ایجاد راهکارهای عملی در جهت استفاده از ظرفیت های مردمی و مشارکت آنان در مسیر جهت تولید را مهم و ضروری دانست.

حجت الاسلام والمسلمین برقراری با اشاره به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک واجب شرعی و قانونی خاطر نشان کرد: طرح نور یک طرح صرفا سلبی نیست بلکه طرحی فرهنگی است که باید همه دستگاه‌ها با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف و با تمام توان به اجرای آن کمک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همزمان با هفته معلم، تقدیر از زحمتکشان عرصه آموزشی
  • پناهیان: هیچ ابزاری جز حجاب نشان‌دهنده جاری بودن محبت در جامعه نیست
  • نشست شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اسلامشهر برگزار شد
  • فیلم/ کمک دولت به فراجا در طرح عفاف و حجاب
  • گرانی پوشاک اسلامی از دغدغه‌های مردم شده است
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • مساله حجاب، دستور الهی است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است