Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت: فکر می‌کنم فردا یک بازی سخت برای هر دو تیم خواهد بود. تقریباً می‌توانیم بگوییم دو تیم بالای جدول بازی دارند و امتیازهای آنها خیلی نزدیک هستند. پیکان یک تیم جوان است و در کنار آن یک مربی و کادر فنی خوب دارد و به لحاظ ساختاری یکی از بهترین باشگاه‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما بازی قبلی پیکان را نگاه کردیم و بازیکنان ما توجیه هستند. مطمئناً یکی از بازی‌های خوب این هفته را خواهید دید، به دلیل اینکه هر دو تیم فنی هستند و تاکتیک‌های به خصوصی دارند. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگرپسند باشد. ما دو سیستم بازی پیکان را آنالیز کردیم و مثل همیشه آلومینیوم که یک بازی خوب انجام می‌دهد. من دوست دارم تیمم ابتدا یک فوتبال زیبا به نمایش بگذارد و بعد از آن برای سه امتیاز تلاش کنیم. امیدوارم که فردا یک بازی خوب را همراه با نتیجه از تیمم شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در واکنش به نتایج دور از انتظار تیمش در این فصل و همینطور نتایج ادامه راه اراکی‌ها گفت: واقعیت این است که ما باشگاه‌مان از هیئت مدیره تا عوامل باشگاه و بازیکنان، یک تیم یکدل‌ هستیم و در آن صفا و صمیمیت حاکم است و این موضوع نقطه قوت تیم ماست. به لحاظ فنی هم کسانی که بازی‌های تیم ما را نگاه کردند، در همه بازی‌ها ما شرایط خوبی داشتیم و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم. ما تا الان به هدف‌مان رسیده‌ایم و با اینکه نتایج‌مان خوب بود و انتظارها بالا رفته، ولی تا الان من از تیمم راضی هستم.

خطیبی با اشاره به برنامه فشرده مسابقات تصریح کرد: ممکن است تیم‌ها با چهار پنج بازی آینده که با احتساب بازی‌های جام حذفی برگزار می‌شود کیفیت تیم‌ها پایین بیاید، چون تیم‌ها سه چهار هفته است که فقط ریکاوری می‌کنند و مسائل فنی را نمی‌توانند تمرین کنند و اُفت تیم‌ها به این دلیل است. در هفته‌های گذشته ما هیچ اُفتی نداشتیم و امیدوارم در بقیه بازی‌ها هم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم و اگر در چهار بازی آینده‌مان با احتساب جام حذفی نتیجه خوبی بگیریم، قطعاً جزو پنج شش تیم اول نیم‌فصل می‌شویم و برای ما قابل قبول خواهد بود.اعلام ورزشگاه محل برگزاری دیدار پیکان – آلومینیوم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک راجع به محروم و مصدومان تیمش مقابل پیکان خاطرنشان کرد: ما غیر از علیرضا نقی‌زاده همه بازیکنان‌مان را در اختیار داریم. نقی‌زاده مصدوم است، البته می‌توانستیم دقایقی مقابل پیکان از او استفاده کنیم، ولی به خاطر اینکه مصدومیتش تشدید نشود تصمیم گرفتیم از او در بازی‌های آینده استفاده کنیم.

وی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا تصریح کرد: این یک خبر بد برای فوتبال ماست و فرقی نمی‌کند که برای کدام تیم اتفاق افتاده است. من حدود ۱۰، ۱۲ سال پیش که فوتبال را می‌خواستم کنار بگذارم، آن زمان این صحبت‌ها مطرح شده بود و خیلی به فوتبال امارات و قطر ایراد می‌گرفتند در صورتی که فوتبال آنها خیلی فراتر از ماست و باشگاه‌های آنها  به لحاظ کیفیت از ما جلو زدند و ما فقط نتیجه را می‌بینیم. مدیران ما فقط برای اینکه یک قهرمانی بگیرند و محبوبیت به دست آورند به دنبال نتایج هستند و هیچ ساختاری نداریم. الان هفت هشت تیم ما ساختار ندارند. آنها حتی یک زمین تمرین هم ندارند. فکر می‌کنم مسئولان استان‌ها و کسانی که در ورزش هستند باید به فکر ساختار فوتبال باشند. تا موقعی که ما دنبال این مسائل نباشیم قطعاً این مسائل با سیاسی‌کاری و رفاقت‌بازی حل نمی‌شود. باید ساختار ورزش کشورمان را درست کنیم تا این مشکلات به وجود نیاید.

خطیبی در مورد داوری مسابقات گفت: ما درباره داوری اصلاً هیچ وقت صحبت نکردیم و قبل از بازی هم درست نیست صحبت کنیم. بعد از بازی هم هیچ وقت صحبت نکردیم. ما در چهار پنج بازی قطعاً با اشتباهات سهوی از داوری ضربه خوردیم. به بازیکنانم هم گفتم که درباره داوری صحبت نکنند و به فکر مسائل فنی باشند. امیدوارم همه بازی‌ها بدون مشکل برگزار شوند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم فوتبال آلومینیوم اراک بازی ها یک بازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران عنوان کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان اضافه کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، عنوان کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی