Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش اظهار کرد: این سردار رشید اسلام چندین دهه از عمر خویش را وقف عزت اسلام و مسلمین کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی با مدیریت و فرماندهی برگرفته از مکتب رسول الله (ص) در برابر دشمنان اسلام و گروه‌های تکفیری و مزدوران ایستادگی کرد و جان، مال و آبروی میلیون زن و مرد مسلمان را از گزند دشمنان مصون داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: مردم منطقه هیچگاه رشادت‌ها و مجاهدت‌های حاج قاسم سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و از این مجاهد بزرگ به عنوان الگویی همیشگی برای مقابله با استکبار الگو خواهند گرفت.

ماموستا خالدی افزود: امنیت و آسایش کنونی جامعه ما مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی است و قدردان این بزرگواران هستیم.

امام جمعه موقت سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته از نمازگزاران سنندجی خواست که نیکی در حق والدین و مبحث صله ارحام را همواره مدنظر داشته باشند.

ماموستا خالدی افزود: اسلام دین رحمت و مهربانی است و هر فردی که خود را مسلمان و پیرو این آئین متعالی می‌داند باید رأفت و مهربانی جزو شاخصه‌های وجودی وی باشد.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست که زمینه‌های لازم برای آشنایی جوانان و نوجوانان با مبانی هویت بخش اسلامی را فراهم کنند و در این راستا نسبت به اعتلای اخلاقی فرزندانشان احساس مسئولیت کنند.

کد خبر 5394114

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه آمار کرونا خسارات سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یاس و ناامیدی موجب از هم پاشیدگی بنیان خانواده می شود
  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • نماز جمعه سنندج
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود