Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بر رفع مشکلات سیل‌زدگان جنوب استان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)و همچنین سالروز شهادت  شهیدان حاج قاسم سلیمانی و حاج قاسم میرحسینی، به بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان بویژه بارندگی‌های جنوب استان و در حاشیه دریای عمان  که بسیار شدید بوده و مردم این مناطق آسیب دیده‌اند و خانه های آنان نیز نیازمند بازسازی است اشاره کرد و افزود: باید زیرساخت‌های شهر و مناطق به گونه‌ای اصلاح شود که در سال‌های بعد دوباره درگیر این مشکلات نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان در ادامه با بیان اینکه تخلیه آب از منازل و تامین نیازهای ضروری از جمله پتو، موکت، بخاری و چادر و توزیع آنها بین خسارت دیدگان در اولویت است افزود: نهاد ها و ارگان های مربوطه باید پرداخت تسهیلات بلاعوض و کم بهره به این خانواده های خسارت دیده که از اقشار فقیر جامعه هستند، در نظر گیرند.

وی همچنین در ادامه به سالروز شهادت حضرت فاطمه اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بعد از رحلت حضرت محمد (ص) در آن شرایط سخت حاکم از هر ابزاری برای دفاع از امامت و ولایت استفاده کردند و در این راه به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد:حضرت زهرا (س) با رفتار و کردارشان از هر فرصتی برای هدایتگری و روشنگری در جامعه استفاده کردند تا انسانها بتوانند در طول تاریخ راه را از بیراهه تشخیص دهند.

وی با تسلیت شهدای اخیر حادثه کورین زاهدان افزود: آنان در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و جانانه دفاع کردند و جان خود را در این راه از دست دادند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی در مورد مساله فضای مجازی و حاکمیت دشمن بر آن به دلیل اینکه آنان خود آن را بوجود آورده اند و هر طور که بخواهند می توانند به نفع خود از آن استفاده کنند، گفت: دشمن آنچه را که به عقاید و اخلاق مردم آسیب می رساند را در این فضا منتشر می‌کند و در عوض جلوی انتشار مسائلی که به ضررش است را می گیرد برای مثال هر کس که بخواهد از حاج قاسم سلیمانی و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کند آن را حذف و برای ضربه زدن به افکار و اخلاق سیاسی و اجتماعی مردم از آن استفاده می‌کنند.

آیت الله محامی افزود: مسوولان باید بیشتر تلاش کنند تا هر چه زودتر شبکه ملی را راه اندازی کنند تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب کنترل آن بدست خودمان باشد و در کنار آن برای نظارت بر فضای موجود نیز تلاش شود.

وی اظهارداشت: سطح شناخت مردم نیز باید درباره مسائلی که در فضای مجازی مطرح می شود افزایش یابد به گونه‌ای که از میان مسائلی که می بینند و می شوند درست ترین آن را قبول کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ جواد رفیعی گفت: مرزبانان استان سیستان و بلوچستان با تشدید اقدامات کنترلی علیه قاچاقچیان موفق شدند مقادیر قابل توجهی فرآورده‌های سوختی را کشف کنند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه اجرای ماموریت موفقیت‌آمیز توسط مرزبانان افزود: ماموران در این عملیات‌ها موفق شدند، ضمن توقیف ۲۶ دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه کامیون تانکردار، مقدار ۵۴ هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کنند.
وی افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله کشف شده، ۲۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

دیگر خبرها

  • پروژه تأمین آب اضطراری سیستان و بلوچستان الگویی کشوری است
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • ارتقاء ایمنی پدران موتورسوارهمیاران پلیس در زاهدان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان