Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: ایشان یک همسر نمونه برای حضرت علی (ع) بودند که در طول تاریخ الگوی تمام زنان آزاده جهان هستند.

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی در بین مردم به خصوص کودکان و نوجوانان ابراز داشت: متأسفانه با وجود تمام فوایدی که فضای مجازی دارد، آسیب‌هایی هم دارد که باید این آسیب‌ها شناسایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای آسیب رساندن به باورهای مردم استفاده می‌کند، تصریح کرد: لازم است دولت برای راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هرچه زودتر اقدامات لازم را انجام دهد.

ضرورت افزایش سواد رسانه‌ای مردم و خانواده‌ها

وی با اشاره به اینکه دولت لازم است تا بسترهای لازم را در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات ایجاد و تقویت کند، خاطرنشان کرد: مردم و خانواده‌ها هم لازم است سواد رسانه‌ای خود را برای مقابله با تهدیدهای فضای مجازی افزایش دهند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اقدام استکبار جهانی در حذف نام و عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از فضای مجازی گفت: این اقدامات ناشی از ترس و واهمه دشمن است ولی استکبار باید بداند شهید سلیمانی نه یک فرد بلکه یک تفکر و مکتب است که فراموش شدنی نیست.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها در تلاش هستند تا انقلاب اسلامی و آمریکا را آشتی بدهند، گفت: این فعالیت‌ها نشان از بی اطلاعی این افراد از انقلاب اسلامی و ترویج تفکرات لیبرالی غربی بین آنها است.

امام جمعه آران و بیدگل تاکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن حفظ سرمایه‌های عظیم اجتماعی و وحدت در داخل کشور است و با این استراتژی دشمن و استکبار جهانی هیچ حرفی در مقابل عزم و اراده ملت ایران ندارد.

کد خبر 5394132

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه وحدت اسلامی ابوالفضل سلیمانی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند