Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:40:40 GMT

مطالبات امام جمعه جیرفت از دولتمردان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۵۵۴۰

مطالبات امام جمعه جیرفت از دولتمردان

ایسنا/کرمان امام جمعه جیرفت بر لزوم اجرایی‌شدن مطالبات مردم از دولت سیزدهم تاکید کرد.

حجت‌الاسلام میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) و شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت:حضور امت ولایتمدار در برنامه‌های بزرگداشت این دو شهادت شایسته تقدیر بوده و هست.

امام جمعه جیرفت با اشاره به بیانات رهبری در دیدار با خانواده شهیدسلیمانی و ستاد بزرگداشت، ادامه داد: برخورد حذفی دشمن با محتوای مربوط به شهید سلیمانی بیانگر ترس آنان و زیرسلطه استکبار بودن فضای مجازی است و رهبری بارها با بصیرت و آگاهی، مسوولان را به مدیریت فضای مجازی سفارش کرده که در این راستا راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است و کوتاهی و تعلل در ایجاد آن آثار مخربی بر نسل جوان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تارم افزود :کشور باید توام با استفاده از اینترنت بین‌المللی از شبکه ملی اطلاعات برخوردار باشد و مسوولان بویژه وزارت ارتباطات باید سرعت ایجاد، گستردگی و کیفیت آن را با جدیت در دستور کار قرار دهد و صدا و سیما نیز همگام با آن ارتقای سواد رسانه ای را دنبال کند.
وی گفت :در "متاورس" که بنا است  آینده شبکه‌های مجازی را رقم بزند بجای محتوا، خود افراد در فضای مجازی حضور خواهند داشت و دیگر بحث مکان و مرزهای جغرافیایی از بین خواهد رفت.
 لذا مسوولان به ویژه مسوولان فرهنگی باید بسترهای لازم برای مدیریت این فضا را فراهم کنند تا این تهدید به یک فرصت بزرگ تبدیل شود.
امام جمعه جیرفت اظهار کرد :از حضور مسوولان کشوری و دولتمردان در میان سیل زدگان جنوب کرمان سپاسگزاریم و انتظار از دولت مردمی نیز همین است زیرا مردم جنوب کرمان با وجود آسیب‌های سیلاب به گرمی از مسوولان کشوری استقبال کرده و امید است هیئت دولت اجرای مصوبات و رفع مشکلات را تسریع  کند. 
تارم افزود:حدود 90 درصد از مردمان جنوب کرمان به دولت رئیسی رای داده‌اند و انتظار دارند در اولین فرصت شخص رئیس جمهور به جنوب کرمان سفر داشته باشد.
امام جمعه جیرفت در ادامه بیان مطالبات مردمی از دولت گفت:از مطالبات مطرح شده در سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشاورزی به جنوب کرمان آن است که حداقل فرمانداری جیرفت به فرمانداری ویژه ارتقا یابد تا با تفویض اختیار استاندار بسیاری از مشکلات منطقه بر طرف شود؛ استقرار هلال احمر جنوب کرمان، پایانه هوایی جهت صادرات محصولات کشاورزی و اهمال وام‌های کشاورزی از دیگر مطالبات مطرح شده هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماز جمعه مطالبات مردمی هفته مقاومت جنوب کرمان امام جمعه جیرفت جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟

قطعا باور دارید که «ان الله لایجری الامور الا باسبابها» و باور دارید که اصلاحات امام زمانی قاعدتا زمانبر و تدریجی است.
بیایید فرض کنیم آقا تشریف آوردند آیا بلافاصله تمام زنان بی حجاب و بدحجاب و شل حجاب تنبیه می شوند؟ یا مردان و زنان اختلاسگر و سوء استفاده چی تنبیه میشوند؟
آیا در اولین سخنرانیها دوچرخه سواری بانوان را محکوم میکنند یا میگویند ای دولتمردان وای مردم قسط و عدالت را بر پای دارید؟
آیا وزرای ارتباطات تمام جهان مامور میشوند فیلترینگ شدیدی اجراکنند و نیروهای انتظامی برفراز بامها دیش های ماهواره را جمع میکنند یا مسئولین موظف به تهیه برنامه های متنوع فرهنگی میشوند تامردم را رشد بدهند؟
آیا بیت المال به سمت طرفداران شان سرازیر میشود یا همه واجدین شرایط ازآن بهره می برند و مکتبی و حزب اللهی و هم خط و چپ و راست با دیگران برابرند؟

ظاهرا در این مملکت عده ای تفکرات خود را دقیقا منطبق بر ایده های امام(عج) میدانند و شاید خود را امام می پندارند و میخواهند قبل از ظهور ان را پیاده کنند ولی اساس حرکت انبیا که مبتنی بر توحید و قسط است رافراموش کرده اند. تا آنجا که مشخص است پس از توحید و پرهیز از شرک نوبت قسط وعدل است ان هم نه در شعار و بلکه در عمل و اگرچنین نباشد جهان امادگی همراهی باامام را نخواهد داشت .
مسئولین محترم و مدعیان دینداری اگر قصد دارند قبل از ظهور منجی به راه ان معصوم بروند بسم الله .... بدون شعار بلکه با عمل پای دروادی برقراری قسط و عدل بنهند. از اختلاف و نفاق و دروغ و شعارزدگی و تهمت و سیاسی کاری و گروه گرایی و چوب لای چرخ یکدیگر گذاشتن و کندکردن جریان توسعه و.... دست بردارند.
مردم خسته اند و نیازبه کمک و رسیدن به آرامش دارند.

* منتشر شده در سایت مبلغ

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902279

دیگر خبرها

  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • دولت عزم خود را برای بازدارندگی در عرصه اقتصادی جزم‌ کند
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • توجه دولت و دولتمردان به سامان دادن اقتصاد کشور ضروریست
  • برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • قدردانی از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان