Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری افزود : مقام معظم رهبری اخیرا در سالگرد شهادت سردار سلیمانی فرمودند که شهید سلیمانی ملی ترین و امتی ترین فرد بودند و حضور ده ها میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه او نشان دهنده این نوع شخصیت وی است .

وی گفت : به خاطر همین ویژگی است که فراتر از ملت ایران ،  امت اسلام در سوگ او گریست و همگان به این نکته آگاه هستند که شهید سلیمانی در برابر خطراتی که امت اسلامی را تهدید می کرد مقابله و ایستادگی کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی لایینی افزود : به برکت خون سردار سلیمانی ، جریان مقاومت پربارتر شده است است و اکنون شهید سلیمانی از عنوان سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است چرا که دشمن فکر می کرد که موانع برطرف شده است اما اکنون نام شهید سلیمانی خطرناک تر از عنوان او در زمان حیاتش است .

وی ادامه داد : انتقام اصلی ادامه دارد و خواستار انتقام راستین از همه عواملی هستیم که در شهادت او دخیل بودند .

امام جمعه ساری  با اشاره به گلایه هفته گذشته اش در خصوص تعطیلی برخی واحدهای صنعتی و تولیدی و فروختن زمین ها گفت : افراد زیادی در قالب نیروهای کار در این مراکز فعالیت می کردند اما به دلیل سوء استفاده قصوری به چنین وضعیتی دچار شده اند که از آن جمله کارخانه تخته سه لای شهید رجایی و کولر سازی که تعطیل شده اند و زمین های آنها نیز فروخته شده است .

محمدی لایینی از دادگستری مازندران خواست تا در قالب دو تیم در این خصوص پیگیری های لازم را انجام دهد و گفت : تیم اول باید کارخانه هایی را که اخیرا دچار مشکل و تعطیل و واگذار شدند شناسایی کند و تیم دیگر مجموعه هایی را که سال های گذشته خط تولیدشان متوقف وتعطیل شد شناسایی و چرایی این اتفاق را بررسی و مشخص کند. این موضوعات مطالبات استانی از دستگاه قضایی است .

امام جمعه ساری از هجدهم دی ۱۳۵۷ به عنوان افتحاری ساری نام برد و گفت : از میان هشت شهید دوران انقلاب اسلامی در ساری ، سه شهید به نام های عسگری توفیقی ، محمود علامه و سید حسن عابدی پور مربوط به تاریخ هجدهم دی ۱۳۵۷ هستند که در آن دوران انقلاب از خود گذشتند و نهال انقلاب را با خون خود سیراب کردند .

وی تاکید کرد : خیابانی به نام همین روز در ساری نامگذاری شده است و نصب عکس این شهدا در میدان شهدای ساری مطالبه ای است که مسوولان مربوطه آن را عملی کنند .

امام جمعه ساری به برگزاری دو نمایشگاه در دبی و حضور ایران در این مجموعه ها اشاره و تصریح کرد : این نمایشگاه ها که از نظر اهمیت و میزان حضور کشورها در سطح المپیک به شمار می روند اما دقت نظر لازم از سوی مسولان کشورمان در نوع ارائه افتخارات ایران نشده است به طوری که در این غرفه ها توانمندی این ملت به نمایش گذاشته نشده تا نشان دهد که ملت ایران در عظمت و بالاترین تولید علم و فناوری در زمینه های گوناگون است.

وی همچنین در خصوص نمایشگاه دهکده جهانی دبی نیز گفت : آن چیزهایی که در  این نمایشگاه عرضه شد تنها آثار باستانی و تاریخی است و آثار و دستاوردهای انقلاب و پس از انقلاب ، ارزش ها ، علم و فناوری کشور در آن دیده نمی شود و باید مسئولان مربوطه به خاطر عدم برنامه ریزی مناسب در این خصوص مواخذه شوند .

محمدی لایینی افزود : ایام فاطمیه امسال با دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مصادف شده است و در این روز ۲۵۰ شهید گمنام در سراسر کشور تشییع و تدفین شدند که بسیار بدرقه خوبی از شهدا شد و تجلیل خوبی از سردار سلیمانی را مردم به نمایش گذاشتند و از این حضور قدردانی می کنم .

برچسب‌ها ساری ستاد اقامه نماز کشور مازندران سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری ستاد اقامه نماز کشور مازندران ساری ستاد اقامه نماز کشور مازندران سالگرد شهادت سردار سلیمانی امام جمعه ساری سردار سلیمانی محمدی لایینی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟