Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_ فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی فرمانده ای میدانی بود گفت: احترام به پدر و مادر و اعتقاد راسخ به ولایت راز محبوبیت سردار شهید سلیمانی به سردار دلها بود. - اخبار استانها -

سردار ناصر فرشید در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند  در پاسخ به رسالت نیروی انتظامی اظهار داشت:همه رسالت نیروی انتظامی در گام نخست حفظ آرامش جامعه و ارتقا احساس امنیت برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موضوع امنیت برای ما و همه کشور موضوع مهمی بوده که بران مکلف هستیم گفت: وقتی با اخلاص حرکت کنی، وقتی برای رضای خدا حرکت کنی سبب می‌شود تا از همه چیزت بگذری.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر سابقه آشنایی با سردار شهید سلیمانی گفت: بنده توفیق داشتم از سال‌های 59 زمانی که تازه جنگ آغاز شده بود آشنایی با سردار سلیمانی داشتم و او از همان ابتدا مهم ترین انگیزه اش خدمت به مردم و دفاع از مردم بود.

فرشید ادامه داد: سردار سلیمانی تاکید داشت بر روی سنگ مزارش فارغ از همه القاب تنها نام سرباز وطن قید شود و این نشان می دهد که او می خواست بگوید ما همه برای وطن سرباز هستیم و باید روحیه جان باختن برای حفظ نظام و ارزش ها را داشته باشیم.

وی در پاسخ به اینکه اگر روزی دشمن قصد تجاوز به سرزمین مان را داشته باشد آیا باز جوانان برای دفاع از این اب و خاک پا به میدان خواهند گذاشت گفت: جوانان ما با توجه به ایمان و عقیده و توانی  که دارند می ایستند و اجازه نمی‌دهند که دشمن به خاک ما چشم طمع داشته باشد.

فرشید رویای یک سرباز را دفاع از وطن و این آب و خاک دانست و گفت:سردار شهید سلیمانی در تمام ماموریت های خود رو سفید بود و رمز موفقیت او این بود که به صورت میدانی در همه صحنه ها بود و سربازان همیشخ او را دررکنلر خود می دیدند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی را چگونه مطلع شدید گفت: خبر شهادت سردار  سلیمانی از رسانه ملی دریافت کردم بعد از شنیدن آن در محل کار حاضر شدم و باید آمادگی لازم بدست می آوردیم ودر سطح شهر که می‌رفتم همه مردم و حتی کسانی که تنها اسم سردار را شنیده بودند عزادار بودند.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: به نظر من همراهی سردار سلیمانی با نیروها یکی از مهم ترین درس‌های او برای ما است و من همواره تلاش می‌کنم این خصلت را در خود اجرایی کنم .

مرد میدان|خاطرات شنیده نشده رزمندگان خراسان جنوبی از سردار دل‌ها + فیلم مرد میدان| نایب رئیس مجلس: مسیر شهید سلیمانی را با قدرت ادامه می‌دهیم

فرشید احترام به پدر و مادر و اعتقاد راسخ به ولایت و رهبری را دلیل اصلی محبوبیت سردار دلها دانست و گفت: امید داریم بتوانیم در مکتب سردار شهید سلیمانی قدم برداریم.

 

انتهای پیام/254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار شهید سلیمانی نیروی انتظامی سردار سلیمانی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ سردار  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگویی تلویزیونی به‌مناسبت روز ملی خلیج فارس با بیان اینکه ۱۰ اردیبهشت‌ماه روز پایان اشغالگری ۱۱۷ ساله پرتغالی‌ها در خلیج فارس است، اظهار داشت: پرتغالی‌ها در سال ۱۵۰۸ میلادی به خاطر اهمیت خلیج فارس به این منطقه آمدند و تا سال ۱۶۲۲ میلادی در اینجا حضور داشتند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با بیان اینکه خلیج فارس به لحاظ اقتصادی جایگاه مهمی دارد، افزود: ۴۰ درصد گاز و ۶۲ درصد نفت منطقه در خلیج فارس است و این اهمیت بالای منطقه را نشان می‌دهد.

سردار تنگسیری ادامه داد: خلیج فارس به لحاظ امنیتی بسیار مهم است و ما بار‌ها پیام صلح و دوستی به کشور‌های همسایه داده‌ایم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما به دنبال برقراری امنیت در خلیج فارس هستیم، افزود: بیگانگان به دنبال دو هدف شوم حضور نامشروع و فروش سلاح در خلیج فارس هستند. آنها از هزاران مایل دورتر به این منطقه می‌آیند و مشخص است که به دنبال امنیت منطقه نیستند؛ در حالی که ما پیام صلح، دوستی و برادری را به کشور‌های مسلمان منطقه دادیم و بر منافع دو جانبه با کشور‌های منطقه تأکید داریم.

سردار تنگسیری با بیان اینکه افتخار داریم که امنیت تنگه هرمز و تردد روزانه ۸۳ فروند کشتی را در خلیج فارس برقرار کنیم، یادآور شد: امروز راهبرد ما در خلیج فارس، صلح، برادری، امنیت و دوستی است و معتقدیم که بیگانگان مخل امنیت خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر توسعه اقتصادی یا دریامحور کشور عنوان کرد: مسئولان باید فرمان معظم‌له را اجرا و همچنین زمینه آشنایی جوانان را با دریا و جزایر ایجاد کنند؛ در همین زمینه ما سال ۱۳۹۰ راهیان نور دریایی را ایجاد کردیم که امیدواریم ادامه یابد.

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • کشف ۳۰۸ قطعه اشیای تاریخی دوره ساسانی و هخامنشی در چالوس
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟