Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قربانعلی صفایی پور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه مردم امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند، بیان کرد: دولت و مدیران دولتی با مدیریت برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اعتمادسازی به عنوان سرمایه اجتماعی ضرورت دارد، افزود: مسئولان برای رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه معیشتی و اقتصادی، اشتغال جوانان و همچنین تحقق وعده‌هایی که داده‌اند تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید سلیمانی و ترس استکبار و دشمنان از نام ایشان که حتی مانع ترویج آن در فضای مجازی شده‌اند، تاکید کرد: حذف نام و حتی عکس شهید سلیمانی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط مستکبران نشانه هراس آنان است.

صفایی پور با بیان اینکه مسئولان فضای مجازی در دنیای امروز باید تدبیر لازم را داشته باشند، تاکید کرد: نسبت به برخی اقدامات دشمنان امروز می‌بایست هوشیارانه تر عمل کنیم و به خصوص در فضای مجازی و اجتماعی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و اسلام حتی از اسم یک شهید مانند شهید سلیمانی ترس دارند، گفت: این دشمنان به فکر و اندیشه خود می‌پندارند که سردار سلیمانی از ذهن مردم پاک شده در صورتی که تأثیر شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر بوده است.

امام جمعه میامی در پایان با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام سطح شهرستان ضرورت دارد، گفت: دولتمردان در زمینه تکمیل طرح‌های نیمه تمام میامی در زمینه‌های بهداشتی، راه و شهرسازی و… پیگیری بیشتری داشته باشند.

به گزارش مهر، استاندار سمنان در بین خطبه‌های نمازجمعه این هفته میامی با مردم سخن گفت و لذا بخشی از صحبت‌های امام جمعه میامی در خصوص رفع مشکلات، پروژه‌های نیمه تمام و وعده‌های دولتی به این حضور باز می‌گردد.

کد خبر 5394151

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه شهید سلیمانی میامی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا شهید سلیمانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ "حسن ابوالحسینی" اظ‌ها داشت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به این پلیس مبنی بر سرمایه گذاری در کانال تلگرامی اکسیر فارابی و کلاهبرداری از آنها، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا یزد قرار گرفت. 
رئیس پلیس فتا استان یزد افزود: شاکیان در اظهارات خود عنوان داشتند درشبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که مدعی بود در زمینه سرمایه گذاری اکسیر فارابی فعالیت می‌کند و سود‌های کلانی در ازای سرمایه گذاری در این زمینه پرداخت می‌کند، آشنا شدیم ومدت کوتاهی با وی درارتباط بودیم و پس ازجلب اعتماد جمعآ مبلغ ۱۵ میلیارد ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه این بازار برای وی واریز کردیم و بعد از واریز وجوه و عدم پاسخ از وی متوجه شدیم مورد کلاهبرداری قرار گرفته ایم. 
ابوالحسینی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیان و با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته، مشخص شد متهم ساکن یکی از استان‌های غرب کشور بوده، در این خصوص با هماهنگی مقام قضائی نامبرده دستگیر و به پلیس فتا استان یزد منتقل شد. 
وی بیان داشت: متهم پس از دستگیری به کلاهبرداری ازحساب ۲۰ نفر از هموطنان سراسر کشور تا این لحظه اعتراف کرد. 
وی توصیه کرد: هنگام سرمایه‌گذاری توجه کنید که شما نباید به افراد حقیقی اعتماد کنید. یک شرکت سرمایه‌گذاری باید توسط نهاد‌های نظارتی، تایید شده باشد تا امکان اعتماد به آن وجود داشته باشد و به هیچ عنوان دارایی خود را به دست افرادی که با وعده سود‌های غیرواقعی و وسوسه برانگیز، از شما درخواست وجه می‌کنند، نسپارید. 
رئیس پلیس فتای استان یزد، خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویداد‌های سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان در سراسر استان است.

دیگر خبرها

  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی در یزد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری سرمایه گذاری اکسیر فارابی