Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:57:29 GMT

حفظ اقتدار کشور مهم‌ترین موضوع در مذاکرات است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۵۸۳۸

حفظ اقتدار کشور مهم‌ترین موضوع در مذاکرات است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی قدس پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مسجد امام این شهر ضمن بیان اینکه تیم ایران با تسلط بر زبان مذاکره تا به اینجای کار خوب وارد صحنه شده است، ابراز داشت: علیرغم درخشش مسئولان مذاکره‌کننده اما می‌بایست محتویات و جزئیات آن نیز برای عموم مردم جامعه بازگو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بین اینکه محرم‌تر از مردم کسی نیست، افزود: با توجه به اینکه برخی موارد امنیتی باید رعایت شود اما انتظار می‌رود مذاکره‌کنندگان ارشد از یادداشت‌ها و روند موجود مطلع باشند و نباید همه‌چیز محرمانه صورت گیرد.

امام‌جمعه موقت سمنان بابیان اینکه اکنون دشمن تحت‌فشار ایران قرارگرفته است، ابراز داشت: اقتدار کشور مهم‌ترین موضوعی که در این مذاکرات باید حفظ شود.

قدس پور بابیان اینکه ولنگاری فضای مجازی باید رفع و کنترل بر این فضا الزامی است، تصریح کرد: این به معنای فیلترینگ نیست بلکه انتظار می‌رود نخبگان آسیب‌ها را رصد و آن‌ها را مطرح کنند سپس با تکیه‌بر توانمندی‌ها این نواقص رفع شود که می‌توان از ظرفیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز بهره برد.

وی بابیان اینکه نخبگان باید کاری کنند تا اینستاگرام جرأت حذف سردار سلیمانی را نداشته باشد، افزود: قطعاً دشمنان باید بدانند خون سردار در رگ ملت جاری است و انتقام این فرزند خود را خواهند گرفت به نحوی که دشمن هر لحظه احساس مرگ کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رعایت تقوا، توقیف کشتی جنگی به دست یمنی‌ها، لزوم حمایت ایران از یمن، تسهیل ازدواج و شهادت حضرت فاطمه (س) و لزوم شناساندن مکتب حاج قاسم به جوانان دیگر موضوعات مهمی بود که از تریبون این هفته نماز جمعه سمنان مطرح شد.

کد خبر 5394157

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان خطبه های نماز جمعه مذاکرات هسته ای قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور بیان کرد: عملیات وعده صادق ایران عزیز را در اوج اقتدار و توجهات جهانی قرار داد‌ و وعده‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب را به عینه در حال مشاهده هستیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مذاکره با بانك توسعه اسلامی برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران
  • مذاكره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • مذاکره برای تأمین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • عملیات «وعده صادق» ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه ؛ توقف در بدیهیات
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود