Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:52:58 GMT

زندگی شهید سلیمانی صرف زمینه سازی برای ظهور شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۵۸۷۹

زندگی شهید سلیمانی صرف زمینه سازی برای ظهور شد

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با بیان اینکه سطح عزاداری و عرض ارادت به آن حضرت باید از نظر کیفی هر سال متمایز از سال‌های گذشته باشد، اظهار کرد: باید به جایی برسیم که محتوای عزاداری و سخنرانی‌ها در این ایام از خطبه فدکیه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرمایشات حضرت رسول و دیگر امامان از جمله حضرت علی در رابطه با حضرت فاطمه نیاز امروز جامعه ما است، افزود: امروز جامعه به محتوای غنی در رابطه با آن حضرت نیاز دارد و هیچ محتوایی غنی‌تر از فرمایشات ائمه در رابطه با آن حضرت نیست.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید سلیمانی از وی به عنوان سردار مقاومت، عزت و آزادگی یاد کرده و افزود: او حق بزرگی بر گردن کشورهای مستضعف و مسلمان دارد و نمی‌توان زحمات او را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی سرباز مکتب امام و انقلاب بود، تصریح کرد: تلاش برای نجات عراق و سوریه از ناامنی و دشمنی مستکبرین و زالوصفتان داعشی، سعودی و صهیونیستی و ارتقا روحیه آزادگی و عزت مردم غزه و لبنان تنها بخشی از زحمات این سردار عزیز بود.

آیت الله عابدینی ادامه داد: حیات با برکت شهید سلیمانی صرفه زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت شد و تلاش کرد تا در راستای شاگردی امامین انقلاب، انقلاب را در تحقق اهداف خود یاری کند.

وی با تقدیر از حضور خوب مردم در مراسم‌های ده روز اخیر عنوان کرد: حضور خوب و با شکوه مردم در برگزاری مراسم‌های فاطمیه، بزرگداشت شهید سلیمانی و وداع با ۵ شهید نشان داد این مردم هنوز عاشقانه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و باید از آنها قدردانی کنیم.

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به درگذشت مرحوم محمدحسین رجایی برادر بزرگ‌تر شهید رجایی، عنوان کرد: مرحوم رجایی نقشی پدرگونه برای شهید رجایی داشت و در عمر خود چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب به عنوان یک انقلابی فعال، تمام تلاش خود را در مسیر انقلاب به کار بست.

وی در پایان از انتخاب حجت‌الاسلام ابوترابی به عنوان امام جمعه موقت قزوین خبر داد و عنوان کرد: این پیشنهاد به حجت‌الاسلام محمدحسن باریک بین نیز داده شده و امیدواریم ایشان هم با پذیرش این مهم به ما یاری کنند.

کد خبر 5394171

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه قزوین امام جمعه قزوین قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است