Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید کرامت الله مظاهری در خطبه های این هفته نمازجمعه خاوران اظهار داشت: وضعیت آمریکایی ها و اسرائیلی ها را دیدید؛ از عراق و سوریه فرار کردند اما همچنان به یمن مظلوم، شبانه روز حمله می کنند.

وی عنوان کرد: ما روزی نمی توانستیم بگوییم در سوریه شهید می دهیم چرا که لیبرال ها و معاندین به دنبال اغفال مردم بودند اما امروز همه مردم ما آماده فداکاری و دفاع از مظلومان و جنگ زدگان هستند و ما نیز از جوانان به ویژه نخبگان توقع داریم در فضای مجازی پای کار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را محصول انقلاب دانست و گفت: رفتار این شهید نمونه‌ای از رفتار یک انقلابی مجاهد است که در همه عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت بود.

خطیب جمعه امروز خاوران با بیان اینکه سید الشهدا (ع) در جهان اسلام لقب امام حسین (ع) است، افزود: سیدالشهدای انقلاب اسلامی ما لقب آیت الله بهشتی بود که در حادثه هفتم تیرماه ۶۰ شهید شدند اما در کنار این القاب یک سیدالشهدای جبهه مقاومت نیز داریم که آن هم شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی مبنی اینکه این شهید ملی‌ترین و امتی ترین فرد بوده است، گفت: امت اسلام در سوگ این شهید گریست و به برکت خون این شهید، جریان مقاومت پربارتر و شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است.

مظاهری ادامه داد: شهید سلیمانی برای استکبار جهانی به مراتب خطرناک‌تر است و انتقام اصلی ادامه دارد و ملت خواستار انتقام راستین از عوامل شهادت سردار سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه حیات جامعه به هوشیاری افکار نخبه‌های جامعه است، افزود: شعارهایی که داده می‌شود و حرکت‌هایی که انجام می‌گیرد و تجلیل‌هایی که می‌شود باید در صدا و سیما و فضای مجازی دیده شود.

کد خبر 5394182

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی فضای مجازی قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بوشهر ویروس کرونا سیلاب عکس استانها شهید سلیمانی شهید گمنام تشییع شهدا ایام فاطمیه شهید کرمانشاه خسارات سیلاب آمار کرونا شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی در خصوص فضای مجازی
  • هاشمی تهرانی: امروزه در فضای حقیقی و مجازی حشر با علما از بین رفته/ هیئات مذهبی خیلی اوقات منبری ندارد/ بسیاری از بزرگان و مسئولین نظام دغدغه حجاب دارند/ اگر با جوانان حرف زده می‌شد اینجای کار نبودیم
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی