Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد دارالاحسان برگزار شد، اظهار داشت: شهید قاسم سلیمانی الگوی جهاد، مقاومت، ایثار و شهادت نه تنها برای جامعه اسلامی بلکه تمام انسان‌ها است و باید به این مهم افتخار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: این شهید بزرگوار، تمام زندگی خود را وقف جهاد در جبهه علیه کفر، الحاد و استکبار جهانی کرد و هیبت و هیمنه آمریکا را در این عرصه شکست.

وی اضافه کرد: جبهه ظلم به رهبری آمریکا هر وقت نام سردار سلیمانی را به عنوان فرمانده سپاه قدس می‌شنیدند، لرزه بر اندامشان می‌افتاد و تاب حضور این شهید شجاع و توانمند را در جبهه‌های مقاومت نداشتند و در نهایت وی را به شهادت رساندند.

امام جمعه موقت سنندج الگو قراردادن شهید سلیمانی در راستای مقاومت در برابر جبهه ظلم و استکبار را خواستار شد.

ماموستا خالدی تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر شهید سلیمانی مصداق بارز وفاداری مردم ایران و تمام آزادیخواهان جهان بود و این مهم همچنان تداوم خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تقدیر از تلاش نیروهای امنیتی در راستای حفظ امنیت در جامعه، گفت: به طور قطع بدون وجود نیروهای امنیتی و نظامی، امنیت و آسایش مردم تامین نخواهد شد.

وی در ادامه با یادآوری ۱۵ دی، روز گزینش، گفت: مسوولان حوزه گزینش در تحقیقات و گزینش‌هایی که انجام می‌دهند، جانب نرمش را رعایت کرده و همانند گذشته زمینه استخدام افراد شایسته و توانمند را فراهم کنند.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از خطبه‌ها خواستار احترام جوانان و فرزندان به والدین شد و ادامه داد: رضایت پروردگار و سعادت دنیا و آخرت در گرو حفط حرمت پدر و مادر و مراقبت از آنان در زمان پیری است.

ماموستا خالدی تاکید کرد: کسانی که سپاسگزار و قدردان تلاش و زحمات پدر و مادر نباشند و احترام آنان را نگه ندارند، بدون شک پیش خداوند جایگاهی نخواهند داشت و در دنیا و پس از مرگ، از رحمت پروردگار محروم می‌مانند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز موقت سنندج امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردانهای شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

کد خبر 6092438

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست