Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر محمدرضا صباغیان عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی صبح امروز (جمعه) در گفتگو با برنامه «مثل پدر» رادیو مقاومت در رابطه با اهمیت اقدامات شهید سلیمانی برای کشور گفت: سردار سلیمانی هم مرد میدان جنگ و هم مرد دیپلماسی بود، او کسی بود که مردمی بودنش تکمیل‌کننده همه ویژگی‌های او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: حاج قاسم مطیع رهبری و دشمن‌شناس بود و مجموعه خصلت‌هایی که داشت باعث شد دشمنان منطقه گرفتار شوند و شکست بخورند. از طرف دیگر امروز بعد از شهادتش به او به عنوان الگویی در جامعه نگاه می‌شود.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی تجلی همان وعده خداوند بود که هرکس برای من کار کند من او را نمایان خواهم کرد.

صباغیان ادامه داد: پیش از هر شعار و تعریف و تمجیدی مهمتر از همه چیز عمل به فرامین خداوند است آنچنان که سردار سلیمانی نیز برای خدا به مردم و مسلمانان خدمت می‌کرد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جامعه ما تشنه عملکرد حاج قاسم سلیمانی است. به ویژه مسولان کشور باید قبل از شعار و تبلیغات مسیر او را در عمل ادامه بدهیم.

کد خبر 5394212

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا صباغيان مجلس شورای اسلامی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی شهید سلیمانی صحن مجلس ایالات متحده امریکا ایران الی الحبیب حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف حسین امیر عبداللهیان وزارت امور خارجه انقلاب اسلامی ایران سعید خطیب زاده معاون اول رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح