Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تسلیت هنرمندان به مناسبت شهادت بانوی دو عالم / جمله تامل برانگیز بازیگر سریال رهایی / پست طنز آمیز هنرپیشه خوش‌نشین‌ها

امیرمحمد زند، بازیگر سینما و تلویزیون، استوری هایی درباره سیاه نمایی های شبکه ای معاند درباره ایران منتشر کرد. او همچنین ویدئوهای ارسالی از ایرانیان مقیم خارج از کشور را در صفحه اش به اشتراک گذاشت که احتمالا کمتر مورد توجه قرار می گیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حامد همایون، خواننده موسیقی سبک پاپ تصویری از خود را به همراه آرزوی آخر هفته ای خوب برای مخاطبان منتشر کرد.

زهره فکورصبور، بازیگر تلویزیون، نوشته ای تامل برانگیز را در صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

محمد علیزاده، خواننده محبوب موسیقی سبک پاپ تصویری از طبیعت را به همراه نوشته ای به اشتراک گذاشت.

امیر مقاره، خواننده ماکان بند در جدیدترین فعالیت مجازی اش پست زیر را منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته مجازی هنرمندان بازیگر سینما و تلویزیون محمد علیزاده حامد همایون امیر مقاره ماکان بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ گودرزی گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد، یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند. 

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند. 

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی، پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 

سرهنگ گودرزی گفت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد. 

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد؛ به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده، اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • داویده فراتزی خطاب به هواداران میلان: فقط وراجی می کنید!
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • عکس| استوری غم انگیز حامد بهداد برای یک دختر
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده