Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو کوستا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مینیرو پس از گذراندن تنها ۴ ماه در این تیم، از آن ها جدا شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزو رومانو، دیگو کوستا و اتلتیکو مینیرو برای فسخ قرارداد این مهاجم اسپانیایی با هم به توافق رسیدند. حال دیگو کوستا بازیکن آزاد است و فرصت بازگشت به اروپا را دارد. این در حالی است که فقط ۴ ماه از پیوستن دیگو کوستا به اتلتیکو مینیرو می گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این ۴ ماه برای اتلتیکو مینیرو ۱۹ بازی انجام داد و ۵ گل و ۱ پاس گل با پیراهن این تیم ثبت کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتلتیکو مینیرو دیگو کوستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • خانواده مارادونا به دنبال انتقال جسد او به بوئنوس آیرس