Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:26:44 GMT

بی حجابی نشانه خودباختگی و تحقیر فرهنگی است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۷۳۱

بی حجابی نشانه خودباختگی و تحقیر فرهنگی است

آیت الله محمدتقی پورمحمدی روز جمعه افزود: متاسفانه برخی افراد غربزده بی حجابی را نشانه تمدن می نامند، در حالی که این امر نشان دهنده تحقیر فرهنگ جامعه است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد در سفر به سایر شهرها و کشورهای خارجی حجاب را رعایت نکرده و بی حجابی می کنند که این حرکت در حقیقت تحقیر فرهنگ و تاریخ غنی کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجاب دستوری اسلامی برای مردان و زنان است گفت: ایران اسلامی کشوری اسلامی، علوی و فاطمی بوده و پیشینه حجاب در کشورمان به پیش از اسلام برمی گردد.

وی با اشاره به سالروز توطئه کشف حجاب توسط رضاخان اضافه کرد: در آن سال ها آتاتورک در ترکیه قانون لباس های متحدالشکل و آزادی حجاب را صادر کرده بود و این در حالی است که رضاخان استفاده از حجاب را ممنوع کرده بود.

امام جمعه مراغه با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: ملت ایران اسلامی و کشورهای منطقه از عراق و سوریه تا لبنان و فلسطین یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی و  شهید ابو مهدی المهندس را گرامی داشتند.

آیت الله پورمحمدی افزود: مردم ما نیز مردمی قدردان مجاهدت های شهدا بوده و در سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خیل عظیمی از مردم سایر کشورها در زادگاه این شهید حضور داشتند.

وی با اشاره به ۱۹ دی سالروز قیام مردم قم در سال ۱۳۵۶ اضافه کرد: این حرکت مردن قم زمینه ساز شکل گیری قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز و آذربایجان و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها آذربایجان شرقی مراغه خطبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان قزوینی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، جمعی از بانوان قزوین با تجمع در پارک الغدیر و اهدای گل به ماموران نیروی انتظامی، حمایت خود را از طرح نور اعلام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم گفت: طرح نور یکی از اولویت‌های سال جاری نیروی انتظامی است.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: این طرح نه امنیتی و نه انتظامی است بلکه یک موضوع اجتماعی است که همه با هم باید این توطئه دشمن را خنثی کنیم.

وی افزود: ۳۲ دستگاه اجرایی در این طرح دخیل هستند و بسیج و سپاه همکاری ویژه‌ای در این خصوص با نیروی انتظامی داشته اند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: خروجی این طرح بیش از ۹۹ درصد تاثیر داشته و مردم همراهی داشته اند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در این مراسم گفت: تمام ظرفیت بسیج و نیرو‌های مردمی آماده همکاری با نیروی انتظامی در اجرای طرح نور هستند.

سردار رفیعی آتانی تصریح کرد: ضمن تقدیر از نیروی انتظامی در اجرای این امر به معروف اجتماعی، نحوه اجرا و برخورد ماموران فراجا با مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: بانوان کم حجاب و بد حجاب خواهران ما هستند و این امر به معروف اجتمایی جهت داشتن کرامت‌های بانوان این جامعه است

سردار آتانی اظهار کرد: اجرای این طرح تحکم و باید ندارد، اما مردم توجه کنند که برای این حجاب چه خون‌هایی در این کشور فدا شده است.


دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • حمایت بانوان قزوینی از طرح نور
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم