Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@19:10:54 GMT

مرگ تلخ زن اصفهانی در پیست اسکی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۶۷۹۵۳

مرگ تلخ زن اصفهانی در پیست اسکی

آفتاب‌‌نیوز :

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان فریدونشهر گفت: تیوپ سواری در خارج از محوطه پیست اسکی فریدون‌شهر منجر به فوت زن ۳۲ ساله و مصدومیت چهار نفر شد.

حشمت الله اسفنانی اظهار داشت: با اعلام این حادثه به سامانه ۱۱۵، پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند و مصدومان حادثه را به بیمارستان رسول اکرم (ص) فریدونشهر منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه مرد مصدوم این حادثه برای ادامه درمان به بیمارستان‌های داران و نجف آباد اعزام و یک بانوی مصدوم هم سرپایی درمان شد.

نور الله بهمنی رئیس دادگستری شهرستان فریدونشهر با اشاره به ممنوعیت اجاره و فروش تیوپ در این شهرستان اظهار داشت: مغازه‌ها و خودروهای اجاره دهنده تیوپ، یک ماه پلمب و توقیف می‌شوند.

عبدالرضا اصلانی مدیرعامل پیست اسکی فریدونشهر نیز با بیان این که این حادثه در فاصله ۲۰۰ متری خارج از محدوده پیست رخ داده گفت: تیوپ سواری در این پیست ممنوع است و گردشگران تنها مجاز به ورزش اسکی زیرنظر مربیان در محوطه پیست هستند.

منبع: سایت رکنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پیست اسکی اصفهان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • همایش تجلیل از خیران سلامت فریدونشهری
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک