Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و رئیس ستاد دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از مردم استان کرمان به پاس خلق حماسه بزرگداشت هفته مقاومت و سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر و تشکر کرد.

مردم عزیز، نجیب، خونگرم، مومن، انقلابی و صبور استان کرمان

سلام علیکم

دو سال از شهادت ابرمرد جبهه حق، سیدالشهدای مقاومت، فرمانده جاوید و ماندگار جهان اسلام، شهید سرافراز و پرآوازه سپهبد پاسدار حاج‌قاسم جانمان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقتا در باورمان نمی‌گنجد که ما باشیم اما آن عارف الی‌الله به ظاهر در بین ما نباشد.

امروز این شهید عزیز بیش از زمان حیات دنیوی متوجه ما و پشتیبان و مراقب ماست و ما دست مبارکش را در گره‌گشایی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها مشاهده می‌کنیم.

حضرت امام خامنه‌ای عزیزمان تاکید داشتند، (جریان مکتب و مراسمات این قهرمان جهان اسلام  و ایران اسلامی را مردمی کنید.) امسال این زیبایی توسط شما مردمان غیرتمند کرمانی عملیاتی و نهادینه شد و جلوه‌ای از صحنه‌های زیبای اربعین در گلزار بین‌المللی شهدای کرمان و مسیر موکب‌های منتهی به گلزار به‌وجود آمد و دل عاشقان را آرام کرد. این همان عزتی است که ذات اقدس الهی  می‌دهد.

امروز در این صحنه‌های ارزشمند مردمان خوبمان در کرمان روسفید شدند و یک الگوی مثال زدنی به پاس مجاهدت‌های فرزندشان و فرمانده شهیدشان، حاج‌قاسم عزیز ارائه دادند، چون باور دارند مکتب شهید حاج‌قاسم همان مکتب اهل بیت (ع) و عاشورا است که می‌تواند مصونیت‌ساز جامعه و ملت بزرگمان باشد.

اینجانب خاضعانه به‌عنوان یکی از بچه‌های حاج‌قاسم که افتخار سربازی و مریدی او را داشته و دارم از همت بلند شما و همراهی شما در هفته مقاومت تشکر و قدردانی می‌نمایم، از همه کسانی که در این هفته عزیز مجاهدت کردند و زحمت کشیدند، ستاد مردمی، بسیجیان، امام جمعه، استاندار، اعضای شورای  تامین، اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، صداو سیما و نهادهای انقلابی، مسئولین اجرایی، 16 کارگروه ستاد ترویج مکتب و تک تک کسانی ‌که خدمتگزار این صحنه زیبا بودند تشکر می‌نمایم و امیدوارم همگان مورد توجه ذات اقدس( اله عالم)، ائمه هدی(ع)، شهیدان عزیزمان، خاصه سیدالشهدای عزیز مقاومت،حاج‌قاسم جانمان قرار گرفته و عاقبت بخیر همچون شهیدانمان در رکاب امام خویش باشید که سعادتی بالاتر از این برای ما نمی‌باشد.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان هفته مقاومت حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید

ایسنا/کرمان مدیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان گفت: شهید هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود که سرعت عمل در کار و انجام وظیفه داشت و یک فرمانده باهوش، با شجاعت و تواضع بسیار بالا بود.

سردارمحمدرضا حسنی سعدی غروب ۱۰ اردیبهشت ماه در مراسم جشن تولد سردار شهید سیدحمیدرضا هاشمی (فرمانده اطلاعات سپاه سلمان) اظهار کرد: حضور عاشقان در گلزار و آرامش گرفتن در کنار شهدا نشان می‌دهد که آرمان و راه شهدا زنده است.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید هاشمی بیان کرد: شهید هاشمی بعد از جذب در قرارگاه قدس سپاه، به واحد اطلاعات و عملیات معرفی شد و مدت زیادی با شهید مدافع حرم سردار جمالی و مدتی با سردار موسوی مسئول اطلاعات قرارگاه قدس کار کرد.

وی اظهار کرد: هر ماموریتی به سردار هاشمی واگذار می‌شد، اول خودش بررسی و شناسایی می‌کرد و وارد میدان می‌شد.

حسنی سعدی بیان کرد: شهید هاشمی فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بود و تیزهوشی بسیار بالایی داشت؛ در مدت کمی به تمام سران عشایر و طوایف سیستان و بلوچستان اشراف پیدا کرد و به منطقه مشرف بود.

مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: شهید هاشمی سرعت عمل در کار و انجام وظیفه داشت و یک فرمانده باهوش، با شجاعت وتواضع بسیار بالا بود.

وی بیان کرد: شهادت حق سیدحمید بود زیرا فردی خدایی، مخلص، انقلابی بود و شب و روز نمی‌شناخت. شهید هاشمی برای دفاع از ناموس مردم و برای برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان به میدان رفت و هشتم مهرماه سال ۱۴۰۱ در زاهدان به شهادت رسید.

حسنی سعدی در پایان گفت: از شهید هاشمی سوال کرده بودند چه زمانی برمی‌گردی کرمان؟ در پاسخ گفته بود یا بازنشسته می‌شوم و می‌آیم یا شهید می‌شوم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، مسئول گروه جهادی شهید سیدحمیدرضا هاشمی نیز بیان کرد: اولین گرمخانه را در کرمان از شش ماه قبل در بلوار ۲۲ بهمن راه‌اندازی کردیم و تاکنون ۲۹ نفر از میهمانان «مددسرای بهشت» را به کمپ ترک اعتیاد فرستاده و پنج خانم را به مرکز تی سی معرفی کردیم.

حسینی اظهار کرد: در گروه جهادی برای کودکان کار نیز برنامه داریم و از ماه آینده یک طرح در این زمینه آغاز خواهیم کرد و مطالبه گری در محلات را نیز دنبال می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم جشن تولد ۴۶ سالگی سردارشهید سیدحمیدرضا هاشمی با حضور پدر، همسر، برادر شهید و جمعی از مردم و خانواده شهدا همراه با برنامه‌های فرهنگی، مدیحه سرایی و ... در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کارگر و عقیدتی سیاسی سپاه
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است