Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم های دوم و ششم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر می روند...

در چارچوب هفته هجدهم بوندسلیگا، اینتراخت فرانفکورت در دویچه بانک آرنا میزبان بروسیا دورتموند خواهد بود. نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این بازی:

 اطالاعات بازی اینتراخت فرانکفورت - بروسیا دورتموند تاریخ برگزاری: شنبه، 18 دی 1400 (8 ژانویه 2022) ساعت برگزاری: 21:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم دویچه بانک آرنا، فرانکفورت هفته برگزاری: هفته 18 بوندسلیگا، فصل 22-2021 شرح وضعیت تیم های اینتراخت فرانکفورت و بروسیا دورتموند احتمالا فرا رسیدن تعطیلات زمستانی و کریسمس بدترین خبر ممکن برای شاگردان گلاسنر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اینتراخت در 7 بازی خود، 6 پیروزی به دست آورده بود و بعد از شروع ضعیف ابتدای فصل بالاخره توانسته بودند فرم خوب خود را پیدا کنند.  اما تعطیلات مانند بهمنی، راه قطار در حال حرکتشان را سد کرد.  فرانکفورت به لطف برد سخت 1 بر 0 مقابل تیم چغر ماینتس توانست به رتبه ششم جدول بوندسلیگا برسد که اکنون تا رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تنها 2 امتیاز فاصله داشته باشد. آن ها در فصل گذشته به صورت دراماتیکی سهمیه لیگ قهرمانان را از دست دادند و دوباره نمی خواهند این اتفاق رخ دهد. انگیزه زیادی در این راه دارند و برای برد به مصاف مقابل دورتموند خواهند رفت.
   بر خلاف فرانکفورت، فرا رسیدن تعطیلات خبر بسیار خوبی برای مارکو روزه و دورتموند بوده است. باخت در درکلاسیکر با حواشی داوری و حذف از لیگ قهرمانان اروپا تاثیر بدی روی روحیه زنبور ها گذاشته بود. این وقفه در فصل، فرصت خوبی برای رفع ایرادات و رسیدن برخی از بازیکنان مصدوم در اختیار مارکو روزه قرار داد. هر چند اینکه روزه به چه صورت از این فرصت استفاده کرده است را فردا متوجه خواهیم شد. بروسیا دورتموند سال خود را با باخت غیر منتظره و ناامید کننده  3 بر 2 مقابل هرتابرلین به پایان رساند. این باخت باعث شد فاصله با بایرن مونیخ به 9 امتیاز برسد. هر چند که سران دورتموندی با نا امیدی از رقابت قهرمانی با بایرن صحبت می کنند اما اگر همچنان این انگیزه در تیم وجود داشته باشد، آن ها باید در بیشتر بازی های باقی مانده پیروز شوند و منتظر لغزش های باواریایی ها بمانند. بازی مقابل فرانفکورت می تواند در این راه تعیین کننده باشد و نمای کلی از وضعیت دورتموند در باقی فصل را به ما نشان دهد. ترکیب احتمالی اینتراخت فرانکفورت و بروسیا دورتموند / هواسکور

 

 غایبان بازی اینتراخت فرانکفورت - بروسیا دورتموند / هواسکور

 

رویارویی های پیشین اینتراخت فرانکفورت و بروسیا دورتموند

 

جایگاه اینتراخت فرانکفورت و بروسیا دورتموند در جدول بوندسلیگا رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل امتیاز 2 بروسیا دورتموند 11 1 5 41 26 15 34 6 اینتراخت فرانکفورت 7 6 4 27 24 3 27 نکات آماری بازی اینتراخت فرانکفورت - بروسیا دورتموند لیندستروم در 6 بازی اخیر خود برای فرانکفورت، 4 گل از جمله تک گل پیروزی بخش مقابل ماینتس را به ثمر رسانده است. فیلیپ کوستیچ در 14 بازی مقابل بروسیا دورتموند هرگز گلزنی نکرده است. با اینحال او تا اینجای فصل با 3 گل و 6 پاس گل از بهترین بازیکنان فرانکفورت بوده است. بازی فردا بروسیا دورتموند مقابل فرانکفورت می تواند چهل و پنجمین بازی جود بلینگام در بوندسلیگا باشد. فرانفکورت از اوایل نوامبر، 18 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را به دست آورده است که در این زمینه با بایرن مونیخ برابری می کند. فرانکفورت در 7 بازی اخیر خانگی خود مقابل دورتموند شکست نخورده است. پیش بینی نتیجه بازی / هواسکور


اینتراخت فرانکفورت 2-2 بروسیا دورتموند 

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها کشمکش سری آ و مقامات استانی ایتالیا؛ تکرار سناریوی یوونتوس - ناپولی برای چهار بازی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس آجورلو و صدری باید به هواداران استقلال و پرسپولیس جواب بدهند شوخی سینیشا میهایلوویچ: من پردرآمدترین سرمربی جهان هستم! دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اینتراخت فرانکفورت و بروسیا دورتموند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!

به گزارش ورزش سه، باشگاه بایر لورکوزن موفق شد در دیدار با اشتوتگارت از هفته سی و یکم بوندسلیگا از شکست فرار کند و با رسیدن به تساوی ۲-۲، برای چهل و ششمین بازی متوالی به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.
رابرت اندریچ هافبک مرکزی و توانمند آلمان در دقیقه ۹۰+۶ روی ارسال هینکاپیه با پای چپ خود گل تساوی را وارد دروازه اشتوتگارت کرد و این تیم شکست ناپذیر در این فصل از مسابقات، ۲۱ گل بعد از دقیقه ۹۰ وارد دروازه رقبا کرده‌اند تا یک پیروزی لحظه آخر شیرین را تجربه کنند.

۱.ادام هلوژک 8-0 (اوتنسن - دی ای اف بی پوکال)، دقیقه 90
2.ازکیل پالاسیوس 2-2 (بایرن مونیخ - بوندسلیگا)، دقیقه ۹۰+۴
۳. امین عدلی 4-2 (سندهوسن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰+۱
۴.امین عدلی 5-2 (سندهوسن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰+۴
۵.ویکتور بونیفیس 1-0 (قره‌باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۴
۶.پاتریک شیک 3-1 (پادربورن - دی ای اف بی پوکال) دقیقه ۹۰
۷.ازکیل پالاسیوس 1-0 (اگزبورگ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۴
۸.پیرو هینکاپیه ۳-۲ (لایپزیش - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۱
۹.جاناتان تاه ۳-۲ (اشتوتگارت - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۰.جرمی فریمپونگ ۳-۰ (بایرن مونیخ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۵
۱۱.پاتریک شیک ۲-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۲
۱۲.پاتریک شیک ۲-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۳
۱۳. فلوریان ویرتز ۲-۰ (ولفسبورگ - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۴.پاتریک شیک ۳-۲ (قره باغ - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۷ 
۱۵.رابرت اندریچ ۱-۱ (هوفنهایم - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۶.پاتریک شیک ۲-۱ (هوفنهایم - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۱
17.ویکتور بونیفیس ۲-۰ (وستهام - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰+۱ 
۱۸.فلوریان ویرتز ۵-۰ (وردربرمن - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰
۱۹.جرمی فریمپونگ ۱-۱ (وستهام - لیگ اروپا) دقیقه ۹۰ 
۲۰.یوسیپ استانیشیچ ۱-۱ (دورتموند - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۷ 
۲۱.رابرت آندریچ ۲-۲ (اشتوتگارت - بوندسلیگا) دقیقه ۹۰+۶

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • برداشت ۷ هزار و ۴۳۸ تن عسل در سال گذشته
  • امره جان: به هر قیمتی می خواهیم به ومبلی برویم
  • ترزیچ: ما برای فینال گرسنه‌تر از پاریسیم!
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • رسمی؛ دارمشتات به بوندسلیگای 2 سقوط کرد
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!