Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، کنفرانس پیش از بازی دو تیم فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان که قرار است فردا در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر خراسان رضوی به میزبانی نساجی برگزار شود، برگزار شد.

در ابتدا، ساکت الهامی سرمربی نساجی مازندران عنوان کرد: نیمه اول لیگ رو به پایان بوده و بازی‌ها بسیار پرتنش و چالش در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتیاز گرفتن سخت شده است.

*دو تیم بازی تاکتیکی را در پیش دارند

وی افزود: با تیمی بازی داریم که از نظر شخصیتی بسیار با اصالت و با ریشه بوده و از کادر بسیار خوبی برخوردار هستند. ما هم تیم بسیار خوبی هستیم. از دید خودم طی چند ماه گذشته روال پیشرفتمان بسیار مثبت بوده است.

الهامی ضمن تقدیر از مسؤولانی که کمک کردند امکان بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) فراهم شود، تصریح کرد: مطمئنا فردا بازی تاکتیکی برای هر دو تیم شاهد خواهیم بود. امیدواریم در انتها تیمی که واقعا شایستگی دارد به پیروزی برسد.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه برای دیدار فردا محرومی نداریم و در مورد مصدومان نمی‌توانم مطلبی بیان کنم، یادآور شد: مهم این است که شاهد بازی با کیفیتی باشیم. ما هم در جایگاهی هستیم که می‌توانیم نتیجه‌ای خوب بگیریم.

این مربی در پاسخ به اینکه تا چه مدت در این ورزشگاه بازی می‌کنید، ادامه داد: چالش زمین از اول فصل با ما بوده و الان مسؤولان و استاندار مازندران پیگیر رفع آن هستند. مهم این است که از دیدار سخت فردا سربلند بیرون بیاییم. 

* این ورزشگاه جای خالی هواداران دو تیم را حس می‌کند

در ادامه مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: خرسندیم که برای این مسابقه به شهر مقدس مشهد آمده و زیر سایه امام رضا (ع) بازی داریم. از مسؤولان تیم نساجی به‌خاطر حسن انتخاب و کیفیت خوب ورزشگاه تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: این بازی برای هر دو تیم بسیار مهم است، چرا که در جدول رده‌بندی همسایه هستند. برد در این دیدار تمرکز برای رده‌های بالای جدول را به‌همراه خواهد داشت‌.

تارتار از نساجی به‌عنوان تیم با برنامه یاد کرد و کادر فنی این تیم را بسیار خوب دانست و گفت: این تیم فوتبال را روی زمین خوب بازی می‌کند. امیدوارم هر دو تیم بازی خوبی به نمایش بگذارند و برنده ما باشیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه محروم نداریم و یکی دو نفر از بچه‌ها مصدومیت جزیی دارند، خاطرنشان کرد: تیم ما تغییرات زیادی در نتایج داشته و باید صبور باشیم. البته آزمون و خطاها نشان داده که پیشرفت داشتیم و در شرایط خوبی هستیم؛ همچون نساجی که طی هفته‌های اخیر نباخته است.

وی با اشاره به اینکه این ورزشگاه جای خالی هواداران هر دو تیم را حس خواهد کرد، عنوان کرد: اگر تماشاگران پرشور این دو تیم حضور داشتند، بازی شور و حال دیگری داشت. به هر حال امیدوارم تیمی که استحقاقش را دارد فردا برنده باشد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دو تیم امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا«ع» مشهد (عکس)
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • وزش باد نسبتا شدید فردا و پس فردا در قم
  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود