Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی عصر روز جمعه با حضور در جمع مردم محله یوسف‌زاده در حاشیه شهر مشهد و نمازگزاران مسجد جواد الائمه (ع) این محله موضوع ازدواج، اشتغال و مسکن را سه مساله مهم جوانان دانست و اظهار کرد: ان‌شاءالله بتوانیم این سه مساله مرتبط با هم را حل کنیم، البته دولت کار خود را در زمینه مسکن شروع کرده و امیدواریم دغدغه جوانان در این بخش مرتفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌جمهور در ادامه با اشاره به مشکل حاشیه‌نشینی در شهر مشهد گفت: بخشی از روستانشینان به شهر‌ها می‌آیند برای اینکه احساس می‌کنند با ماندن در روستا مشکلات‌شان رفع نمی‌شود.

رئیسی با اشاره به برنامه دولت برای فعال کردن اقتصاد روستا، اظهار کرد: اگر اقتصاد روستا فعال شود خود روستائیان هم راضی نیستند به شهر بیایند و در دولت برای تحقق این موضوع جهادسازندگی فعال خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشهد شهری مهاجرپذیر است، گفت: بعضی از شهر‌ها مهاجرفرست هستند، اما مشهد مهاجرپذیر است. مردم از جا‌های مختلف می‌آیند و نمی‌شود گفت کسی نیاید و حالا که آمده است حتما باید قدمی برداشت تا مشکلات آن‌ها حل شود.

رئیسی با اشاره به بازدید امروزش از محله نعمت آباد مشهد گفت: در بعضی از مناطق این محله اصلا بافت شهری وجود ندارد و ضروری است که سامانی به نحوه ساخت این محلات داده شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت ضمن توجه به مشکل مسکن به مشکل بیکاری جوانان نیز حساسیت دارد، گفت: در این مدت دو جلسه شورای عالی اشتغال را تشکیل دادیم و بین دستگاه‌های مختلف تقسیم کار مشخص و دقیق انجام شده است.

رئیسی با اشاره به اهتمام دولت برای برقراری عدالت فرهنگی و اجتماعی گفت: می‌دانیم که این موضوع با سخن گفتن حل نمی‌شود و باید جلوه‌اش در بودجه‌ریزی کشور، تقسیم ظرفیت‌ها و توزیع امکانات دیده شود.

او خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی اقتضا می‌کند که ظرفیت‌ها و اختصاص امکانات کشور به صورت عادلانه باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اومیکرون مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس رئیسی عدالت مشهد اشتغال اومیکرون مذاکرات وین سقوط هواپیمای اوکراینی اخراج استقلال و پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900130

دیگر خبرها

  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • خبرگزاری دولت: سریلانکایی‌ها به رئیسی لقب «شیر خاورمیانه» را داده‌اند
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم