Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه المسیره یمن روز جمعه اعلام کرد که شماری از شهرهای استان‌های شبوه، مارب، حجه و الجوف روز جمعه نیز هدف بمباران جنگنده‌های ائتلاف سعودی قرار گرفت.

 استان شبوه که این روزها شاهد مقاومت نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در برابر هجمه‌های مزدوران دولت مستعفی منصور هادی است، در معرض شدیدترین حملات هوایی ائتلاف سعودی قرار داشت که طی آن شهرهای عسیلان، بیحان و عین دستکم ۴۵ بار بمباران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در استان مارب نیز شهر الوادی ۱۶ مرتبه و شهرهای الجوبه و صرواح هر کدام سه بار هدف حمله هوایی قرار گرفغتند.

در استان حجه نیز ائتلاف سعودی به روی کشتزارهای شهروندان در منطقه الجر شهر عبس هفت مرتبه بمب ریخت.

در استان الجوف نیز شهر خب و الشعف دو بار بمباران شد.

چندی پیش منابع نظامی یمنی از تلاش عربستان سعودی و امارات عربی متحده برای تحویل استان نفت خیز شبوه یمن به عناصر تروریستی القاعده خبر دادند.

برخی منابع می‌گویند که این اقدام برای تسهیل حضور یا استقرار عناصر وابسته به ریاض و ابوظبی است تا این‌که بتوانند منابع این استان را تحت لوای گروه‌های تروریستی غارت کنند.

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۶۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله النصر واقع در رفح دست کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز از وقوع ۲ حمله هوایی علیه منطقه‌های الزوایده و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

طی بامداد امروز جنوب لبنان نیز شاهد حمله‌های شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود.

شبکه الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان شش مرتبه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو منطقه «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت بمباران کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، منطقه‌های غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان و شلیک دست کم ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 6090524

دیگر خبرها

  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • رویارویی میلیمتری جنگنده روس و پهپاد اوکراینی
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی